ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی در تاریخ ۱۱ شهریور Mate 8 را معرفی خواهد کرد

امروز کمپانی هوآوی یک پوستر جدید را منتشر نموده و وعده برگزاری مراسمی در تاریخ دوم سپتامبر برابر با یازدهم شهریور ماه را داده است. در این پوستر، شعار تبلیغاتی جالبی به رشته تحریر درآمده ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱ مرداد ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

امروز کمپانی هوآوی یک پوستر جدید را منتشر نموده و وعده برگزاری مراسمی در تاریخ دوم سپتامبر برابر با یازدهم شهریور ماه را داده است. در این پوستر، شعار تبلیغاتی جالبی به رشته تحریر درآمده که از کاربران دعوت کرده تا «طعم استفاده از پرچمدار بزرگ» را بچشند.

بر همین اساس گمانه زنی می شود که شرکت چینی، می خواهد موبایل Mate 8 را در تاریخ دوم سپتامبر، در شهر برلین معرفی نماید. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

a-a

در سال جاری گمانه زنی های بسیاری در خصوص موبایل های در حال توسعه از سوی کمپانی چینی هوآوی زده شده است و یکی از دلایل این موضوع نیز، شایعه ساخت یک نکسوس از سوی شرکت مورد بحث بوده. به تازگی گفته شده بود که نکسوس جدید، بر اساس عناصر ظاهری Mate 8 طراحی و ساخته خواهد شد.

گفته می شود Mate 8، یک فبلت ۶ اینچی با نمایشگری مجهز به رزولوشن 2K خواهد بود و این در حالیست که پیشتر همین کمپانی گفته بود که رزولوشن تمام اچ دی، برای کاربران موبایل کافیست. گوگل اما برای ساخت یک موبایل سری نکسوس، اکنون دیگر به رزولوشن کمتر از 2K رضایت نمی دهد.

نکته مهم دیگر در خصوص Mate 8 اینکه به احتمال بسیار زیاد، همین موبایل، اولین تلفن هوشمند هوآوی باشد که از چیپست خانگی Kirin 950 بهره می گیرد. در شایعات دیگر گفته شده که این موبایل، دارای رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی خواهد بود در حالی که هوآوی نمونه ی ۶۴ گیگابایتی را با ۴ گیگابایت رم به کاربران عرضه خواهد کرد.

انتظار می رود که Mate 8، از ۲ سیم کارت به شکل همزمان پشتیبانی به عمل آورد، از طرف دیگر نیز گفته شده که این موبایل غول پیکر، از یک باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری برخوردار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • reza
    reza | ۱ مرداد ۱۳۹۴

    هنوز واسه assend mate7 آندروید پنج نداده. واقعا واسش متاسفم. مرد سونی ـه که زی الترا رو دو سال بعد از معرفی هنوزم آپدیت میکنه

  • چیکسو
    چیکسو | ۱ مرداد ۱۳۹۴

    رقیب note5... :/

  • m
    m | ۱ مرداد ۱۳۹۴

    لابد اينم هفته قبلش لو ميره تا رمانتيك تر باشه...

  • reza_mohammadi
    reza_mohammadi | ۱ مرداد ۱۳۹۴

    خوشم میاد دیگه تقریبا همه کمپانی ها در یه موردی گفتن این دیگه آخرشه و بیشترش بدرد نمیخوره و هنو یه سال نکذشته از حرفشون برگشتن و عکسش رو انجام دادن! انگار هنوز به قدرت و خواست بازار و مصرف کننده پی نبردن و نمیدونن پرچم اونا تا بالا نباشه پرچم خودشون رو باید از کف زمین جم کنن!

    میت 7 که خیلی خوب بود به این یکی هم همین امید هست!

مطالب پیشنهادی