ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

دریاسالاران در جنگ؛ معرفی بازی ایرانی بتل شیپ 2

بازی کشتی جنگی یا نبرد دریایی، یکی از بازی های قدیمی است که پیشینه اش به جنگ جهانی اول باز می گردد؛ زمانی که تفریحات دیجیتالی وجود نداشت و اغلب سرگرمی ها با مداد و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

بازی کشتی جنگی یا نبرد دریایی، یکی از بازی های قدیمی است که پیشینه اش به جنگ جهانی اول باز می گردد؛ زمانی که تفریحات دیجیتالی وجود نداشت و اغلب سرگرمی ها با مداد و خودکار و وسایل ابتدایی انجام میشد.

اما ورود به عصر تکنولوژی باعث نشد که سرگرمی های این چنینی به فراموشی سپرده شوند. بازی های کاغذی دیروز، سرگرمی های دیجیتالی امروزند و در شمایل مدرن خود باز هم در سرگرم کردن افراد موفق بوده اند.

"بتل شیپ 2" نمونه ای دیجیتال از بازی کاغذی نبرد دریایی است که با پیروی از قواعد سبک استراتژی نوبتی، شما را به نبردی آنلاین و نفسگیر با رقبایی در سراسر ایران فرا می خواند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

اگر یک بار لذت بازی کشتی جنگی را روی کاغذ تجربه کرده باشید، به سختی می توانید از بتل شیپ 2 دل بکنید. قواعد این بازی دقیقا همان قوانین بازی کاغذی هستند.

در ابتدای هر راند، 5 کشتی در صفحه ای شطرنجی در اختیار شما قرار می گیرد که می بایست آنها را به صورت دلخواه در محدوده دریایی خود بچینید. حریف آنلاین هم موازی با شما این کار را انجام می دهد.

Battleship 2

پس از اتمام زمان چینش، حالا شما و رقیبتان بدون اینکه از محل قرارگیری کشتی هایتان اطلاعی داشته باشید، باید با گرا گرفتن و حدس و گمان به طور نوبتی به سمت کشتی های یکدیگر شلیک کنید. برنده کسی است که زودتر بتواند هر پنج کشتی رقیب را منهدم کند.

رقابت ها در بتل شیپ 2، به طور همزمان و تحت شبکه اختصاصی استودیوی یک صفر به نام XO انجام می شود. این شبکه آنلاین شما را قادر می سازد که بتوانید با رقیبانتان چت کنید و در حین بازی برایشان رجز بخوانید! به غیر از این امکان بازی با دوستان و همینطور هوش مصنوعی هم در بتل شیپ وجود دارد که البته هنوز بخش دوم راه اندازی نشده.

مثل تمام بازی های آنلاین، جمع آوری الماس در بتل شیپ 2 حرف اول را می زند. بنابراین باید با برد حریفان یا از طریق پرداخت درون برنامه ای برای دستیابی به الماس های بیشتر بکوشید تا به صدر جدول رده بندی بازی برسید.

اگر به کشتی های جنگی و نبردهای دریایی علاقه دارید، منتظر چه هستید؟ همین حالا بتل شیپ 2 را به رایگان دانلود کنید و از نبردهای هیجان انگیز در آبی بیکران اقیانوس ها لذت ببرید.

بتل شیپ 2

بتل شیپ 2

سازنده: یک صفر قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 17.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ali
    ali | ۳ مرداد ۱۳۹۴

    ههووووووف یادش بخیر اینو رو نوکیا بازیش میکردم خیلی باحال بود البت آفلاینش

مطالب پیشنهادی