ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت نسل سوم از موبایل موتو جی موتورولا فاش شد

هفته گذشته موتورلا اعلام کرد که در نظر دارد مراسمی را در تاریخ ششم مرداد ماه برگزار نماید و این تصور در ذهن بسیاری شکل گرفت که کمپانی مورد بحث قصد دارد موبایل های موتو ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۵

هفته گذشته موتورلا اعلام کرد که در نظر دارد مراسمی را در تاریخ ششم مرداد ماه برگزار نماید و این تصور در ذهن بسیاری شکل گرفت که کمپانی مورد بحث قصد دارد موبایل های موتو اکس و موتو جی خود را در این روز معرفی کند.

حالا لیست قیمتی در فضای مجازی منتشر گردیده که براساس آن، تلفن هوشمند موتو جی در حالت بدون قرارداد در حدود 179 دلار قیمت خواهد داشت و این یعنی مدل امسال موبایل مورد بحث از نسخه سال قبلش گران تر نخواهد بود.

برخلاف موتو جی (مدل 2014) که هم اکنون 179 دلار قیمت دارد، نسخه جدید احتمالا از استاندارد ارتباطی LTE نیز پشتیبانی می کند و علاوه بر این، تغییرات و بهبودهای دیگری هم در آن اعمال گردیده.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

تردیدی نیست که کمپانی موتورولا تا پیش از زمان اعلام شده، این محصول را رونمایی نخواهد کرد، با این همه عکس های مربوط به نسل سوم موتو جی پیشتر در فضای مجازی منتشر گردیده و باید بگوییم که با در نظر گرفتن لو رفتن قیمت و عکس محصول، کمپانی سازنده احتمالا هیچ خبر تازه ای برای مخاطبانش در مراسم رونمایی نخواهد داشت.

موبایل جدید آنطور که از روی عکس های منتشر شده می توان حدس زد، تفاوت چندانی با نسخه سال قبلش ندارد اما همانطور که پیشتر در خبرها آمده بود، کاربران می توانند پیش از سفارش دستگاه آن را از طریق ابزار موتومیکر شخصی سازی نمایند.

دستگاه از نسخه 5.1 اندروید موسوم به آبنبات چوبی بهره می برد و در برابر آب نیز مقاوم است. یک نمایشگر 5 اینچی با رزلوشن 720p، چیپست اسنپدراگون 410، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی و یک باتری 2470 میلی آمپر ساعتی نیز دیگر امکانات این محصول را تشکیل می دهند.

علاوه بر این، گفته شده که نسخه دیگری از این موبایل نیز همراه با نمایشگر 1080p و دو گیگابایت رم در آینده وارد بازار می شود که طبیعتا از نسخه اصلی اش با نمایشگر  720p و یک گیگابایت رم گران تر خواهد بود.

The-Motorola-Moto-G-2015 (8)

 

The-Motorola-Moto-G-2015 (1)

The-Motorola-Moto-G-2015 (2)

The-Motorola-Moto-G-2015 (3)

The-Motorola-Moto-G-2015 (4)

The-Motorola-Moto-G-2015 (5)

The-Motorola-Moto-G-2015 (6)

The-Motorola-Moto-G-2015 (7)

The-Motorola-Moto-G-2015

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • m
    m | ۳ مرداد ۱۳۹۴

    moorche chie k kale pachash bashe...

  • ALI-R
    ALI-R | ۳ مرداد ۱۳۹۴

    نمیدونم چرا یه مدتیه هرروز این شرکتا یه ویژگی از موبایل جدیدشون در اختیار بعضی ها قرار میدن تا پخش کنن به hsl فاش شدن یا لو رفتن! لطفا یه اصطلاح جدید برای این نوع بازاریابی پیدا کنید
    ------------
    مسئولین لطفا رسیدگی کنند :D

مطالب پیشنهادی