ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وان پلاس وان در حال اجرای نسخه پیش نمایش اندروید M مشاهده شد

تلفن هوشمند وان پلاس پشتیبانی نرم افزاری بسیار خوب رسمی و غیر رسمی را در سابقه خود دارد، اما با نزدیک تر شدن زمان عرضه وان پلاس ۲، برای کاربران نسل پیشین این سوال پیش می ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۳ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

تلفن هوشمند وان پلاس پشتیبانی نرم افزاری بسیار خوب رسمی و غیر رسمی را در سابقه خود دارد، اما با نزدیک تر شدن زمان عرضه وان پلاس ۲، برای کاربران نسل پیشین این سوال پیش می آید که آیا پس از عرضه مدل تازه هم، بروزرسانی های نرم افزاری را با همان سرعت قبل دریافت خواهند کرد؟

کاربران نسخه اول این تلفن هوشمند در حال حاضر می توانند از بین ۲ سیستم عامل رسمی Oxygen OS و Cyanogen OS 12 استفاده کنند که هردو بر مبنای اندروید آب نبات چوبی نسخه ۵.۰ ساخته شده اند، اما بر اساس اعلام سازنده، حداقل در مورد دریافت آپدیت به نسخه ۵.۱، کاربران محصول جدید در اولویت بوده و وان پلاس ۲ زودتر این آپدیت را دریافت خواهد کرد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

با وجود موارد فوق، به نظر می رسد کاربران OnePlus One حتی در صورت رها شدن توسط سازنده نیز به این زودی ها به مشکلی از بابت دریافت بروزرسانی های تازه برنخورند، چرا که این دستگاه بطور مناسبی توسط توسعه دهندگان غیر رسمی پشتیبانی شده و دائما آپدیت های مختلفی برای این دستگاه روی اینترنت ارائه می شود.

در ادامه همین روند اخیرا ویدیوهایی روی یوتوب منتشر شده اند که تلفن هوشمند وان پلاس را در حال اجرای بدون مشکل اندروید M نمایش می دهند، البته باید در نظر داشت نسخه بتای مورد استفاده برای دستگاه های نکسوسی گوگل ارائه شده و بخش های مختلفی از آن نیز کار نمی کند، در نتیجه نمی توان توقع داشت برای استفاده روزانه بتوان روی آن حساب کرد.

در پایان می توانید نحوه عملکرد OnePlus One را در حال اجرای نسخه پیش نمایش نکسوسی اندروید M در یکی از ویدیوهای منتشره مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مهران
    مهران | ۲۰ مرداد ۱۳۹۴

    این مثلا اندریدm اینکه هیچیش نمیاد بالا تازه تو روشن شدن دستگاه خیلی لفت میده باید بزارن عرضه جهانی بشه این چیه

  • ارمی
    ارمی | ۴ مرداد ۱۳۹۴

    خیلی هم بی مشکل نیست. دوربین کار نمیکنه!
    من خودم دوولوپرم و سورس اندروید کامپایل میکنم. وقتی آیکون دوربین غیب میشه یعنی فانکشنال نیست

مطالب پیشنهادی