ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویری تازه از مدل مینیِ موبایل گلکسی S6 سامسونگ

اندازه معمول موبایل های پرچمداری که این روزها وارد بازار می شوند با سلیقه همه کاربران همخوانی ندارد و ظاهرا تولیدکنندگان نیز از این حقیقت آگاه شده اند. از همین رو، عرضه نسخه مینی از موبایل های پیشرفته ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۴ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

اندازه معمول موبایل های پرچمداری که این روزها وارد بازار می شوند با سلیقه همه کاربران همخوانی ندارد و ظاهرا تولیدکنندگان نیز از این حقیقت آگاه شده اند.

از همین رو، عرضه نسخه مینی از موبایل های پیشرفته مدتهاست که در میان این شرکت ها مرسوم گشته، با این همه در اغلب موارد، مدل کوچک تر، از کمبودهای عمده سخت افزاری رنج می برد و شاید تنها استثنا در این رابطه نسخه های کامپکت از تلفن هوشمند سری اکسپریا Z سونی باشند.

سامسونگ یکی از رقبای سونی است که پس از عرضه دو پرچمدار گلکسی S6 و گلکسی S6 Edege حرف زیادی در مورد موبایل های «اکتیو» و «مینی» که در واقع جایگزین های این دو پرچمدار هستند، به میان نیاورد.

با این همه، اندکی بعد، وجود موبایل اکتیو از سوی این شرکت کره ای تایید شد و حالا ظاهرا رنگ واقعیت به خود گرفته است. در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

حتما می خواهید بدانید که اوضاع در مورد مینی چگونه است؟ باید بگوییم که تاکنون حرفی در مورد تولید نکردن این مدل به میان نیامده، با این همه اطلاعات و مشخصات زیادی هم از آن به فضای مجازی درز نکرده است.

حالا اما، تصاویری منتشر گردیده که نشان می دهد گلکسی S6 مینی واقعیت دارد و در آینده بسیار نزدیک نیز رونمایی خواهد شد. یکی از خوانندگان سایت فون آرنا عکس هایی از این موبایل ساخته شده از فلز و شیشه برای آن ارسال کرده که با وجود تاریک بودنشان، به روشنی نشان می دهند که محصول از همان زبان طراحی برادر بزرگ تر خود پیروی می کند.

نکته دیگر اینکه دلیلی برای باور نکردن این تصاویر وجود ندارد چراکه تاخیر به وجود آمده تا زمان رونمایی این محصول با بازه زمانی میان معرفی گلکسی S5 و مدل مینی آن در سال قبل برابری می کند. با این همه، درست مانند هر شایعه دیگری توصیه می شود که اندکی با احتیاط در مورد صحت داشتن این تصاویر قضاوت نمایید.

متاسفانه تاکنون هیچگونه اطلاعاتی در مورد نوع سخت افزار در نظر گرفته شده برای این موبایل به دست نیامده، هرچند که شایعات حکایت از وجود یک چیپست اسنپدراگون 808، 2 گیگابایت رم، نمایشگر 4.6 یا 4.7 اینچی با رزلوشن 720p و یک دوربین اصلی 15 مگاپیکسلی دارند.

در حال حاضر امکان نظر دهی در مورد هیچیک از موارد ذکر شده در بالا وجود ندارد و تنها می توان تاریخ معرفی این موبایل را ارزیابی نمود که با در نظر داشتن این نکته که دستگاه مراحل تولیدش را پشت سر گذاشته، احتمال آنکه در تاریخ 13 اوت (همان تاریخی که انتظار می رود مدل های گلکسی S6 edge+ و گلکسی نوت 5 معرفی شوند) شاهد رونمایی از آن باشیم هم چندان دور از ذهن نیست.

Samsung-Galaxy-S6-Mini-leaked-photos (1)

Samsung-Galaxy-S6-Mini-leaked-photos (2)

Samsung-Galaxy-S6-Mini-leaked-photos (3)

Samsung-Galaxy-S6-Mini-leaked-photos

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • دانیال
    دانیال | ۷ مرداد ۱۳۹۴

    من عاشق موبایل های مینی سامسونگم
    1:پردازش نسبت به کوچیک.بودن گوشی مناسبه
    2:به راحتی توی یه دست جا میشه و مشکل حمل نداریم
    3:تمام صفحه نمایشگر رو میتونی به شصتت لمس کنی
    4:قیمت مناسب
    در کل از نظر من گوشی های مینی سامسونگ هم از لحاظ قدرت پردازشگر هم وزن و هم جنس عالیه

  • iArman
    iArman | ۴ مرداد ۱۳۹۴

    از گوشی های مینی سامسونگ خوشم نمیاد ....
    گوشی مینی فقط باید سایزش کوچک بشه نه قدرتش کم بشه . کامپکت فقط سونی ...

    • احمدM2
      احمدM2 | ۴ مرداد ۱۳۹۴

      اقا شما اصلا مقاله رو خوندی؟؟؟
      داره میگه اسنپ 808 که روی الجی جی4 بود میخاد استفاده کنه اونم روی صفحه 720 و 4.7 اینچ
      این قدرتش کمه؟؟؟؟ نه خدایییش

  • mehdi
    mehdi | ۴ مرداد ۱۳۹۴

    من بشخصه از این سیاست سامسونگ خوشم نمیاد اخه چه معنی داره صد تا مدل از روی یه عنوان خاص بسازی؟
    این سیاست باعث گیج شدن خریدار میشه که در نهایت انتخاب براش سخت میشه مثلا من نوت ۴ c بخرم یا h یا s یا ...
    کدوم بهتره؟
    من که این سیساتش رو دوست ندارم

    • Divan Greedy (Bleed Blue)
      Divan Greedy (Bleed Blue) | ۴ مرداد ۱۳۹۴

      اتفاقن کاملن برعکس ، سامسونگ کارو برای خریدار اسون می کنه / موبایل صفحه نمایش بزرگ دوست داری یا کوچیک ؟ با قلم یا بی قلم ؟ صفحه نمایش خمیده یا معمولی ؟ موبایل مقاوم بالا یا بدون مقاومت بالا ؟ و .....

      • اشکان
        اشکان | ۴ مرداد ۱۳۹۴

        اینی که ایشون میگه منظورش اونی که شما میگی نیست.

    • اشکان
      اشکان | ۴ مرداد ۱۳۹۴

      مهدی جان اون قضیه که فرق میکنه با این، اینکه از یه مدل مثلا پلاس یا مینی/کامپکت یا اکتیو بزنه که ایرادی نداره، اون یکی بخشی که شما میگی هم (C و S و H و...) خوب ممکنه مجبور باشه برای بازار های مختلف مدل های مختلف بزنه یا برای تامین قطعات به مشکل بر بخوره مجبور شه تو یه مدل از یه پردازنده خاص استفاده کنه یا خیلی چیز ها از این قبیل، این بیشتر مشکل ایرانه که ما همه مدل های مختلفش رو داریم تو بازار، اگه فقط از طریق یه وارد کننده قانونی وارد میشد این مشکل رو نداشتیم.

مطالب پیشنهادی