ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تست شدن وان پلاس ۲ با بنچمارک AnTuTu [تماشا کنید]

بنچمارک AnTuTu یکی از معتبرترین بنچمارک ها برای سنجش قدرت موبایل های هوشمند است و امروز ویدیویی در یوتوب منتشر شده که موبایل وان پلاس ۲ را با همین بنچمارک، به چالش می کشد. این ویدیویی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۴ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

بنچمارک AnTuTu یکی از معتبرترین بنچمارک ها برای سنجش قدرت موبایل های هوشمند است و امروز ویدیویی در یوتوب منتشر شده که موبایل وان پلاس ۲ را با همین بنچمارک، به چالش می کشد.

این ویدیویی ۵ دقیقه ای البته ممکن است اندکی برایتان خسته کننده باشد اما حاوی اطلاعات جالبیست. وان پلاس ۲ در این تست، امتیاز ۴۹.۲۲۱ را به دست می آورد که با توجه استفاده از انسپدراگون ۸۱۰ در آن، می توان اذعان داشت که امتیاز پایینی است. از طرفی می توان گفت که به احتمال زیاد، وان پلاس کلاک این چیپست را پایین آورده تا مشکلات گرمایشی، گریبانگیر این موبایل نشوند. شایعه پایین آوردن کلاک البته از زمانی شکل گرفت که در یک بنچمارک، گفته شده بود امتیاز وان پلاس ۲ به میزان ۵۱.۴۶۰ بوده است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

از طرف دیگر، یک بنچمارک قدیمی تر خبر از امتیاز ۶۳.۷۰۰ می دهد و همین مسائل، گمانه زنی های بسیاری را مطرح کرده اند.

همانگونه که در ویدیوی تست موبایل با AnTuTu مشاهده می کنید، نمایشگر این موبایل دارای رزولوشن تمام اچ دی است در حالی که سازمان TENAA تایید کرده بود که وان پلاس ۲ از نمایشگر 2K استفاده می کند. از سوی دیگر باز هم می توان در ویدیو دید که حافظه داخلی وان پلاس ۲ صرفا ۱۶ گیگابایت است اما TENAA خبر داده بود که این موبایل با نمونه ۳۲ گیگابایتی موجود است.

می توان چنین تصور کرد که وان پلاس، دو نمونه موبایل جدید توسعه داده. در واقع دو مدل متفاوت که با نام های A2001 و A2003 شناخته می شوند.

در گذشته و زمانی که یکی از موبایل های وان پلاس توسط بنچمارک GFX Bench مورد آزمایش قرار گرفته بود، خبر رسید که وان پلاس ۲ از ۴ گیگابایت رم برخوردار است و می توان گفت آن مدل، A2003 بوده است.

در واقع اکنون می توان متصور بود که مدل A2001 با نمایشگر تمام چی دی، ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی از راه می رسد در حالی که مدل A2003 نمایشگری 2K به همراه رم ۴ گیگابایت و حافظه ۳۲ گیگابایتی دارد.

کمتر از دو روز تا رونمایی رسمی این موبایل باقی مانده و به زودی تمام این مسائل روشن خواهند شد اما در زمان فعلی، محتمل ترین حدس، استفاده از همین دو مدل یاد شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • arsnavenger
    arsnavenger | ۴ مرداد ۱۳۹۴

    به احتمال 90٪ نسخه مینی هست. اگه طرحش این باشه خیلی زمخته.. حاشیه هارو نگاا.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی