ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی های سرگرم کننده استودیو Pixelbite

استودیوهای کوچکی که کم کم بزرگ می شوند، نمونه های فوق العاده ای هستند تا استارتاپ های کوچک و تازه کارها، شیوه تجارت را از آن ها بیاموزند. Pixelbite، استودیویی سوئدی است که کار خود ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۵ مرداد ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

استودیوهای کوچکی که کم کم بزرگ می شوند، نمونه های فوق العاده ای هستند تا استارتاپ های کوچک و تازه کارها، شیوه تجارت را از آن ها بیاموزند. Pixelbite، استودیویی سوئدی است که کار خود را با ساخت بازی های ماشینی ساده شروع کرد و حالا طی یک سال گذشته دو عنوان بسیار موفق در ژانرهایی متفاوت به بازار عرضه نموده.

چندی پیش شما را با یکی از عناوین این استودیو آشنا کردیم و حالا در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا در مورد Pixelbite بیشتر بدانیم.

Space Marshals

screen640x640-11

چند ماه پیش، Space Marshals برای سیستم عامل iOS منتشر شد و در مدت زمان اندکی توانست فروش خوبی کسب کند و از لحاظ امتیازات در رده بالایی قرار بگیرد. چندان طول نکشید تا استودیو پیکسل بایت به عرضه نسخه اندرویدی نیز اقدام کند. همانطور که پیش از این گفته شده بود، Space Marshals تلفیقی از عناوین علمی تخیلی و وسترن است. اندرویدی ها حالا فرصت این را دارند تا با پرداخت مبلغی اندک، ماجراجویی هیجان انگیزی را آغاز کنند.

Space Marshals

Space Marshals

سازنده: Pixelbite قیمت: 6.49 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 260 مگابایت زبان:

Repulze

screen520x924

در آستانه فرارسیدن موعد انتشار بازی و فیلم جدید استار وارز، Repulze می تواند به نوعی یادآور صحنه هایی از فیلم باشد. در Repulze، جت های پر سرعت در مسیرهایی عمدتا خاکی و بیابانی با یکدیگر به رقابتی نزدیک می پردازند. از آنجایی که در این بازی با ماشین ها سر و کار ندارید و هاورکرفت ها سوژه اصلی هستند، مسابقات بسیار نرم و روان پیگیری می شوند و با گرافیک کم نظیر آن، قطعا مبهوت بازی خواهید شد.

Repulze

Repulze

سازنده: Pixelbite قیمت: 0.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 155 مگابایت زبان:

Reckless Racing 3

screen640x640

یکی از دلایلی که استودیو پیکسل بایت طی چند سال اخیر مورد توجه قرار گرفت، سری Reckless Racing بود که حالا با شماره سوم به دوران اوج خود رسیده است. در Reckless Racing 3، گرافیک در بالاترین حالت ممکن برای یک بازی با دوربین ایزومتریک قرار دارد. شاید باورش سخت باشد اما همین ماشین های کوچکی که می بینید قدرت دریفت دارند و اگر ماهر باشید می توانید بسیاری از تکنیک های رانندگی را در این بازی پیاده کنید.

Reckless Racing 3

Reckless Racing 3

سازنده: Pixelbite قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 248 مگابایت زبان:

Hydro Thunder GO

Mobile-Screenshot-5

اگر تلفن های همراه هوشمند و تبلت در اختیار ندارید، احتمالا از پشت کامپیوتر در حال خواندن این مطلب هستید، بنابراین پیکسل بایت برای شما هم محصولی دارد. Hydro Thunder GO که از طریق فروشگاه مایکروسافت در دسترس کاربران قرار دارد، یک عنوان ساده و ارزان قیمت است که محوریت آن بر اساس مسابقات قایق رانی است، البته نه قایق رانی هایی که در ذهن دارید. اینجا همه چیز به شکل دیوانه واری سریع و خشن است.

Hydro Thunder GO

Hydro Thunder GO

سازنده: Pixelbite قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوز حجم: 64.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • امیر
    امیر | ۵ مرداد ۱۳۹۴

    بازی هاش قشنگه خداییش گرافیکشم خوبه.
    ولی متأسفانه ما ایرانیا به هزار دلیل نمیتونیم خرید کنیم پس عملا بدرد ما نمیخوره!
    انشالله که این تحریم های لعنتی زودتر برداشته بشه که ما هم بریم داخل بازی...

  • ☆James hetfielD☆
    ☆James hetfielD☆ | ۵ مرداد ۱۳۹۴

    ماشالله همشونم پولی...خدایی دم gameloft گرم...بازیایی مثل real racing یا asphalt با اون کیفت و gameplay رایگان عرضه میشن...آدم اصلا حیفش میاد به اینا پول بده

    • Mamos98
      Mamos98 | ۵ مرداد ۱۳۹۴

      عزیزم گیم لافت رو که میبینی شرکت بزرگیه و با تبلیغات و کار های دیگه از مخارجش چند برابر اینها در میاره! در ضمن In App Purchase هم هست برنامه و الزاما دانلودشون رایگانه!

    • hossein021
      hossein021 | ۵ مرداد ۱۳۹۴

      دادا حتما نباس از گوگل پلی بخریش که .با یه سرچ کوچولو تو گوگل کافیه اسم بازی بزنی ولی سایت ایرانی هست که ب طور رایگان گذاشتن !!!

    • iman
      iman | ۵ مرداد ۱۳۹۴

      چقدر هم شما پول به بازی بده هستین که دارید اعتراض میکنید!!

      • ☆James hetfielD☆
        ☆James hetfielD☆ | ۶ مرداد ۱۳۹۴

        عمو جون اگه بازی ارزش داشته باشه چرا پول ندم؟من بازی هایی مثل modern combat یا infinity blade رو خریدم خیلیم راضیم ازش...حالا من تورو نمیدونم...سلیقه ها متفاوته...ممکنه بعضیام پیدا بشن به اینجوری بازیا پول بدن...

  • hossein021
    hossein021 | ۵ مرداد ۱۳۹۴

    xenowerk
    جا انداختی کاکوووو!!
    واقعا کاراش حرف نداره مخصوصا space... بخدا عالخرین بازی که رو اندروید دیدم ساخته این شرکت بوده

مطالب پیشنهادی