ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین پرچمدار موتورولای چینی چه خصوصیاتی خواهد داشت؟

موتورولا عصر امروز ۶ مرداد قصد برگزاری مراسمی را دارد و انتظار می رود نسل جدید تلفن های هوشمند Moto X و Moto G را در این مراسم معرفی کند. به لطف تصاویر متعددی که درز ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۶ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

موتورولا عصر امروز ۶ مرداد قصد برگزاری مراسمی را دارد و انتظار می رود نسل جدید تلفن های هوشمند Moto X و Moto G را در این مراسم معرفی کند. به لطف تصاویر متعددی که درز کرده اکنون می دانیم هردو این دستگاه ها چه ظاهری دارند و در مورد مشخصات فنی Moto G هم تا امروز جزئیات بسیاری به اینترنت درز کرده است.

در مورد Moto X اما شرایط برخلاف دستگاه دیگر است و مشخصات سخت افزاری پرچمدار بعدی موتورولا در هاله ای از ابهام قرار دارد. بطور مثال تا امروز شایعات از نمایشگر QHD دلالت داشتند، اکنون اما یک منبع هنگ کنگی به نام HelloMotoHK از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ خبر می دهد.

گذشته از نماشگر، انتظار می رود موتو اکس بعدی به موارد دیگری از جمله چیپست ۶ هسته ای اسنپدراگون ۸۰۸، دوربین عقب ۲۱ مگاپیکسلی و دوربین ۵ مگاپیکسلی مجهز به فلش در جلو، پشتیبانی از کارت حافظه MicroSD و اندروید ۵.۱.۱ نیز مجهز باشد.

همچنین در مورد ظرفیت باتری این دستگاه به رقم ۳۶۰۰ میلی آمپر اشاره شده که نسبت به باتری ۲۳۰۰ میلی آمپر ساعتی نسل پیشین پیشرفت چشمگیری دارد، ضمن اینکه قرار است یک نسخه دو سیم کارته نیز از پرچمدار جدید ارائه شود.

این جمع بندی تمام اخبار و شایعاتی بود که تا امروز به دستمان رسیده، اما اظهار نظر قطعی در مورد صحت داشتن آنها تا پیش از انجام مراسم رونمایی امکان پذیر نیست، پس امروز ۳ شنبه ۶ مرداد، از ساعت ۱۷:۳۰ با پوشش خبری دیجیاتو از مراسم موتورولا همراه باشید تا ببینیم نخستین Moto X پس از تصاحب این شرکت توسط چینی ها، از چه خصوصیاتی بهره مند خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • حامد
    حامد | ۶ مرداد ۱۳۹۴

    من موتو جی نسل اول دارم و به نسبت راضیم. تو اون زمان که داشتن یه گیگ رم پرچمداری محسوب میشد، موتورولا بازی رو بهم زد و یه گوشی خوب با قیمت ارزون آورد.
    هرچند به نظرم برا اندروید لالی پاپ زیاد قوی نیست.و جدیدا لگ زیاد داره.
    به هر حال امیدوارم با وجود جابجایی به‌ چین، شرکت رو سیاست خوب قدیمش بمونه.

  • borna_talebi
    borna_talebi | ۶ مرداد ۱۳۹۴

    اگر در مورد باطری راست حقیقت داشته باشه فوق‌العاده میشه.طراحیش هم که خوبه.منتظریم.....
    ..........
    تیتر مطلب که دعوت نامه هم هست خیلی باحاله.خوشمان آمد!

مطالب پیشنهادی