ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توییت رییس موتورولا به شایعه عرضه Moto X در ۲ نسخه قوت بخشید

با هرچه نزدیک تر شدن به شروع مراسم موتورولا و زمان رونمایی از پرچمدار جدید این شرکت، هیجان ها برای مشاهده خصوصیات اولین Moto X ساخته شده تحت مدیریت چینی ها هم افزایش می یابد. بر ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۶ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۴:۴۵

با هرچه نزدیک تر شدن به شروع مراسم موتورولا و زمان رونمایی از پرچمدار جدید این شرکت، هیجان ها برای مشاهده خصوصیات اولین Moto X ساخته شده تحت مدیریت چینی ها هم افزایش می یابد. بر اساس آنچه از کمپین های تبلیغاتی جدید و متن دعوتنامه مراسم موتورولا بر می آید، این شرکت قصد دارد القاء کند که کاربران عاشق تلفن های هوشمند جدید خواهند شد.

Rick Osterloh رییس بخش موبایل سازی موتورولا در همین راستا ساعاتی پیش با انتشار یک توییت اعلام کرد دیگر نمی تواند برای شروع مراسم صبر کند و در پایان این توییت نیز از لفظ XGX استفاده کرد که پیشتر در دعوتنامه ها و بنر های مراسم نیز مشاهده شده بود.

هرچند استفاده از چنین اصطلاحی در فرهنگ اینترنتی به صمیمیت اشاره دارد، اما در عین حال دلیل وجود ۲ حرف X در کنار حرف G، این گمان را ایجاد می کند که شایعات موجود در مورد عرضه ۲ نسخه مختلف از پرچمدار جدید موتورولا حقیقت داشته باشند.

تاکنون تصاویر و اطلاعات مختلفی در مورد Moto G منتشر شده و مشخصات سخت افزاری چندانی برای غافلگیر کردن کاربران باقی نمانده، اما سازنده به خوبی موفق شده جلوی درز اطلاعات در مورد پرچمدار خود را بگیرد و همانطور که ساعتی پیش نیز گفته بودیم، شایعات در مورد خصوصیات نسل سوم Moto X ضد و نقیض بوده و نمی توان در مورد صحت همه آنها با قطعیت نظر داد.

گفتنیست مراسم موتورولا ساعت ۱۷:۳۰ امروز ۶ مرداد، بطور همزمان در ۳ شهر لندن، سائوپائولو و نیویورک برگزار خواهد شد، با دیجیاتو همراه باشید تا آخرین اخبار این مراسم را با شما در میان بگذاریم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی