ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرنوشت لومیا؛ مایکروسافت در پی یافتن شرکای سخت افزاری جدید

امروز خبر جدیدی از سوی زنجیره تامین کنندگان قطعات موبایل در تایوان به گوش می رسد؛ گفته می شود برخی از این کمپانی ها، برای تولید و تامین موبایل های ارزان قیمت و میان رده ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۶ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

امروز خبر جدیدی از سوی زنجیره تامین کنندگان قطعات موبایل در تایوان به گوش می رسد؛ گفته می شود برخی از این کمپانی ها، برای تولید و تامین موبایل های ارزان قیمت و میان رده مایکروسافت، با این شرکت وارد مذاکره گشته اند.

در واقع اکنون تامین کنندگان تایوانی انتظار دارند که سازندگان در کشور های چین و تایوان، برای توسعه و ساخت موبایل های ویندوزی به آنها سفارش قطعه دهند. با همین قطعات سفارش داده شده نیز قرار است موبایل هایی مبتنی بر ویندوز ۱۰ ساخته شود که البته صرفا در دسته تلفن های هوشمند اقتصادی و میان رده جای خواهند گرفت. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

از قرار معلوم، انتظار می رود همین موبایل های ارزان قیمت و میان رده در بازارهای در حال توسعه به فروش برسند؛ بازارهایی نظیر چین، هند و کشورهای آسیای جنوب شرقی.

همچنین خبر رسیده که مایکروسافت خود به این تولید کنندگان مبالغی را برای بخش تحقیق و توسعه اعطا خواهد کرد تا سازندگانی که هنوز دقیقا مشخص نیست چه شرکت هایی هستند، بتوانند موبایل های جدید را توسعه دهند.

از طرف دیگر شرکت ساکن ردموند می خواهد برخی از سازندگان چیپست های موبایل را نیز ترغیب کند تا دست به ساخت سیستم-بر-چیپ هایی اختصاصی بزنند که با ویندوز فون دارای هماهنگی کامل و جامع باشند. گفته می شود برای این منظور، ردموندی ها به سراغ مدیا تک و Spreadtrum Communications رفته اند.

از سوی دیگر خبر رسیده که اگرچه مایکروسافت می خواهد تولید موبایل های میان رده و اقتصادی را به شرکای سخت افزاری جدید واگذار کند اما برای پرچمدارانش، صرفا خود وارد عمل خواهد شد و سکان کار را به دست دیگران نخواهد سپرد. مشخصا در خصوص لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ XL سخن می گوییم که انتظار می رود در ماه سپتامبر و احتمالا در نمایشگاه IFA 2015 در برلین معرفی گردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • BOZORG# از این ادمای تو خالی پر سر و صدا حالم ...
    BOZORG# از این ادمای تو خالی پر سر و صدا حالم ... | ۶ مرداد ۱۳۹۴

    محکوم به شکست ، همونطور که تا الان شکست خورده

  • A"hmadrez"A
    A"hmadrez"A | ۶ مرداد ۱۳۹۴

    آقایون از جمله دیوان , الان من بیلد 10166 رو نصب کنم میتونم یکسال رایگان بگیرم یا نه؟ قبلا نصب کرده بودم جزو اینسایدر هم هستم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی