ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اطلاعاتی جدید در رابطه با نسل بعدی G Flex

به نظر می رسد که ال جی قصد ندارد بی خیال نمایشگرهای خمیده شود. در حالی که تنها چند ماه از عرضه G Flex 2 (بررسی دیجیاتو) به بازار می گذرد، شایعاتی در رابطه با ...

کیوان تفوق
نوشته شده توسط کیوان تفوق | ۷ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۳:۴۵

به نظر می رسد که ال جی قصد ندارد بی خیال نمایشگرهای خمیده شود. در حالی که تنها چند ماه از عرضه G Flex 2 (بررسی دیجیاتو) به بازار می گذرد، شایعاتی در رابطه با نسل بعدی این دستگاه در اینترنت منتشر شده است.

بر اساس این شایعات انتظار می رود که G Flex 3 از نمایشگری ۶ اینچی برخوردار باشد و تصاویر را با رزولشن ۱۴۴۰ × ۲۵۶۰ در برابر چشمان کاربر قرار دهد. دوربین اصلی این دستگاه احتمالا از سنسوری ۲۰.۷ مگاپیکسلی بهره می برد و دوربین جلوی آن نیز قادر است سلفی ها را با کیفیت ۸ مگاپیکسل به ثبت رساند.

آنطور که شایعات حکایت دارند، جی فلکس ۳ از رمی ۴ گیگابایتی در مجموعه سخت افزاری خود بهره می برد و حافظه ای ۳۲ گیگابایتی را در اختیار کاربر قرار می دهد. جالب است بدانید که ال جی احتمالا در این دستگاه از سنسور تشخیص اثر انگشت نیز استفاده خواهد کرد.

با توجه به اینکه G Flex 3 قرار است در اسفند ماه به بازار عرضه شود، به احتمال زیاد ال جی از Snapdragon 820 برای تامین قدرت سخت افزاری آن استفاده خواهد کرد. بر اساس شنیده ها موبایل Mi 5 از شیائومی احتمالا اولین محصولی خواهد بود که از این پردازنده استفاده می کند. Mi 5 نیز همچون G Flex 3 در اسفند ماه سال جاری برای فروش ارائه می شود.

نزدیک به ۷ ماه تا زمان معرفی G Flex 3 زمان باقی است و بی شک در طول این مدت اطلاعات بیشتری در رابطه با این دستگاه در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت. اما تا آن زمان می توانید تست سقوط G Flex 2 را در دیجیاتو مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • ALI-R
    ALI-R | ۷ مرداد ۱۳۹۴

    دوستان توجه نکردین نویسنده جدید داریم!
    تبریک مارا پذیرا باشید آقای تفوق انشالله که مقالات عالی و قلم طلایی داشته باشید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی