ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایرانسل بسته تخفیفی جدیدی را عرضه کرد

بسته های تخفیفی ایرانسل از جمله خدمات پرطرفدار اپراتور دوم کشورمان محسوب می شوند و این شرکت نیز برای راضی نگه داشتن کاربران خود و به صورت دوره ای، اقدام به ارائه بسته های جدیدی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۷ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

بسته های تخفیفی ایرانسل از جمله خدمات پرطرفدار اپراتور دوم کشورمان محسوب می شوند و این شرکت نیز برای راضی نگه داشتن کاربران خود و به صورت دوره ای، اقدام به ارائه بسته های جدیدی می کند.

در ادامه این مطلب توجه شما را به بیانیه رسمی این شرکت در رابطه با آغاز طرح جدیدی به نام «کد شگفتی های ایرانسل» جلب خواهیم کرد. با دیجیاتو همراه باشید. ایرانسل از عرضه طرح "کد شگفتی‌های ایرانسل" با قابلیت دریافت اعتبار مکالمه معادل 100 برابر مبلغ خرید، به مشترکان سیم کارت‌های اعتباری خود خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکان سیم کارت‌های اعتباری این اپراتور تلفن همراه کشور، با شماره‌گیری کد دستوری ویژه #۱*۴۴۴۴* و پیگیری منوهای سامانه هوشمند ایرانسل، می‌توانند با توجه به میزان مکالمه معمول خود، یک طرح پیشنهادی منحصر به خودشان را مشاهده و با انتخاب آن، ۱۰۰ برابرِ هزینه پرداختی، اعتبار مکالمه ایرانسلی دریافت کنند. به عنوان مثال، مشترکین با پرداخت 200 تومان در روز هشتم مردادماه، 20 هزار تومان اعتبار مکالمه ایرانسلی تا 31 مردادماه، بعد از اولین تماس خود دریافت خواهند کرد.

با توجه به اینکه از زمان خرید این پیشنهاد، تنها تا پایان همان ماه فرصت استفاده از ۱۰۰ برابر اعتبار مکالمه داخل شبکه هدیه برای مشترک فراهم است، توصیه می شود مشترکان در روزهای ابتدایی ماه، از این سرویس استفاده کنند تا زمان بیشتری برای بهره مندی از هدیه آن ماه را در اختیار داشته باشند.

براساس این گزارش، بسته مذکور مختص خود مشترک می‌باشد و با شماره گیری کد #1*4444*، بسته مربوط به خود فرد نمایش داده می شود. این بسته‌ها با توجه به میزان مصرف مشترکین به روزرسانی می‌گردند و میزان این شارژ 100 برابری، تا اعطای "یک ماه مکالمه رایگان" افزایش می‌یابد.

مشترکانی که از طرح‌های تعرفه رنگی و یا جزیره هوشمند ایرانسل استفاده می‌کنند می توانند به طور همزمان از این طرح استفاده نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (41 مورد)
  • یوسف
    یوسف | ۲۸ بهمن ۱۳۹۴

    سلام.دروغ نیس عزیز من! این طرح از مدتها پیش ارائه شده و جدیدا برداشته شده.یادمه بنا ب استفاده هرشخص ب ازای هر 1000ت,2000ت,3000ت
    به ترتیب 100.000 تومان
    200.000تومان
    300.00 تومان شارژ درون شبکه ای ایرانسلی میداد..و واقعا عالی بود..بهاری بودو بگذشت..
    الان فقط بسته ترکیبیش مونده که ترکیبی از مکالمه 600 دقیقه ای ..پیامک(50 تا 1000 تایی)..اینترنت(50 تا 1024 مِگ) ب مدت زمان دلخواه (1 تا 30) هستش...
    من 3 تا خط ایرانسل دارم..حیف شد فقط همین تعرفه مکالمش مونده..امیدوارم بازم بذارن.
    ایرانسل ممنونم ازت.

  • rahaa
    rahaa | ۱۴ دی ۱۳۹۴

    سلام من پیامک *4444#را میزنم میگه پیشنهادی برای شما موجودنیس اولین بارم هست ک از این طرح استفاده میکنم خطمم0903هست چطوری فعالش کنن؟

    • rahaa
      rahaa | ۱۴ دی ۱۳۹۴

      تا کی باید منتظر بمونم؟؟؟

      • rahaa
        rahaa | ۱۴ دی ۱۳۹۴

        خب از کی تایید میشه؟

        • rahaa
          rahaa | ۱۴ دی ۱۳۹۴

          چرا همش میگه پیشنهادی موجود نیس؟؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی