ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتورولا و دریافت اختیار کامل از کمپانی لنوو برای حضور در بازار تلفن های همراه

موتورولا روز گذشته از سری موبایل های جدید خود برای سال ۲۰۱۵ پرده برداشت؛ برند قدیمی دنیای تلفن های همراه، در سال جاری نیز مجموعه ای مناسب را در اختیار علاقه مندان به تلفن های هوشمند ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۷ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۲:۱۵

موتورولا روز گذشته از سری موبایل های جدید خود برای سال ۲۰۱۵ پرده برداشت؛ برند قدیمی دنیای تلفن های همراه، در سال جاری نیز مجموعه ای مناسب را در اختیار علاقه مندان به تلفن های هوشمند قرار داده است. از سوی دیگر، در مراسم روز گذشته ی موتورولا مطلبی از سوی Rick Osterloh، مدیرعامل فعلی شرکت آمریکایی مطرح شد که به نظر قابل تأمل می رسد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید

موتورولا در سال های اخیر، برند چندان محبوبی در میان کاربران دنیای تلفن های هوشمند نبوده و همین موضوع نیز باعث شد تا لری پیچ از گوگل، در سال ۲۰۱۲ به خرید این مجموعه علاقه مند گردد و با قیمتی مناسب آن را در اختیار خود گیرد.

البته غول جستجوی اینترنتی نیز پس از مدتی تصمیم گرفت تا بخش سخت افزاری این شرکت را در ژانویه سال ۲۰۱۴، با مبلغی معادل ۲.۹۱ میلیارد دلار به لنوو واگذار کند. اگرچه گوگل از همان ابتدا در پی پتنت ها بود اما لنوو برای حضور در بازار آمریکا و سایر کشور های جهان اول، نیاز به اعتبار بالای شرکتی همچون موتورولا داشت و صرفا به همین دلیل دست به خرید این کمپانی آمریکایی زد.

همانطور که گفتیم لنوو نیاز چندانی به موتورولا نداشته و صرفا به دلیل بالا بردن اعتبارش، دست به این خرید زده؛ کمپانی چینی خود یکی از بزرگترین تولید کننده های موبایل در آسیا به شمار می رود و تکنولوژی های بالایی را نیز در این زمینه به کار می گیرد.

بر همین اساس، گمانه زنی می شد که موتورولا امسال با عرضه محدود موبایل های خود پا به میدان بگذارد که اکنون Rick Osterloh خبر می دهد مدیران ارشد کمپانی چینی به وی اجازه داده اند تا به هر شکلی که خود صلاح می داند بخش تولید و فروش موبایل های هوشمند را مدیریت کرده و در بازار نیز حضور داشته باشد.

در نتیجه تا اطلاع ثانوی می توان مطمئن بود که شرکت آمریکایی، در آینده نیز خط تولید سری Moto را قوت بخشیده و سعی کند حضور خود را پر رنگ تر از پیش نماید. Rick Osterloh البته پیشتر از گوگل نیز تشکر کرده و گفته بود غول جستجو هم به وی اختیارات کاملی داده و در امور این شرکت دخالت چندانی نداشته است. در صورتی که امسال نیز اقبال چندانی با موبایل های جدید شرکت مورد بحث همراه نباشد، مشخص نیست چه پیش خواهد آمد و آیا لنوو نیز در پی فروش همین شرکت بر خواهد آمد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • reza
    reza | ۷ مرداد ۱۳۹۴

    این موتورولا هم شده تازه عروسی که در بند بسی داماد است

  • Great M
    Great M | ۷ مرداد ۱۳۹۴

    كاش يه گوشي عالي مثل ساعتش بسازه

  • Siamak Gol
    Siamak Gol | ۷ مرداد ۱۳۹۴

    آخه لنوو آقاشونه ! :D

مطالب پیشنهادی