ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بررسی دیجیاتو: ویندوز ۱۰

سالیان پیش بیل گیتس نابغه ی برنامه نویسی و دنیای نرم افزار، امپراطوری مایکروسافت را بنا نهاد و این امپراطوری با محصولی به نام ویندوز توانست هر روز قدرتمند تر و عظیم تر گردد. هرچند ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۸ مرداد ۱۳۹۴ | ۰۰:۱۹

سالیان پیش بیل گیتس نابغه ی برنامه نویسی و دنیای نرم افزار، امپراطوری مایکروسافت را بنا نهاد و این امپراطوری با محصولی به نام ویندوز توانست هر روز قدرتمند تر و عظیم تر گردد.

هرچند تاج گذاری گیتس با ویندوز انجام شد و این سیستم عامل توانست میلیاردها دلار را روانه حساب های مایکروسافت کند، ولی واقعیت این است اکنون به روزگاری رسیده ایم که دیگر کامپیوترهای شخصی مهم ترین گجت صاحبان خود محسوب نمی شوند.

مایکروسافت بالمر اگرچه تا حدودی این موضوع را درک کرده بود و شاید پاسخ را می دانست، ولی هرگز قادر نگشت راه حل ها را به درستی پیاده سازی کند و شاهد ناکامی بزرگی به نام ویندوز هشت بودیم.

روزگار بالمر به سرآمد و نادلا بر صندلی مدیریت تکیه زد، او اندک اندک نشان داد که جواب را در دست دارد و می خواهد کاربران و هواداران نا امید را مجدداً امید بخشد و کاری کند که به مایکروسافت عشق ورزند.

ویندوز ده بزرگترین محصول تفکرات مدیر کنونی و تیم ساخته و پرداخته شده توسط اوست و بنا دارد تا شکوه را به امپراطوری گیتس باز گرداند. در این نسخه از ویندوز اشتباهات ایام بالمر اصلاح شده اند، گلایه های کاربران شنیده و اعمال گشته اند و نوآوری و ابداعات جدید کار را تکامل بخشیده اند.

از شما دعوت می کنیم با کلیک بر روی لینک زیر بررسی ویژه دیجیاتو از ویندوز ۱۰ را مطالعه فرمائید.

https://digiato.com/article/2015/07/29/windows-10-review

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (68 مورد)
  • nima
    nima | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    هر چی هم باشه به لینوکس نمیرسه مخصوصا اوبونتو حیف همه نرم افزار ها واسه ویندوز ساخته میشن وگرنه من به لینوکس کوچ میکردم

  • عماد عبادی
    عماد عبادی | ۵ شهریور ۱۳۹۴

    سلام من قبلا برا ویندوز 7 پسورد ورود گذاشته بودم بعد از اپدیت به ویندوز10حالا این پسورد جواب نمیده وقفل شده واقعا نمیتونم اطلاعاتمو از دست بدم راهنمایی کنید چکار کنم؟؟؟؟emad.avacs@gmail.com

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی