ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تصاویر تلفن هوشمند Oukitel U6 لو رفت؛ موبایلی مجهز به دو نمایشگر

احتمالاً تلفن های هوشمند یوتافون ۱ و ۲ را به خاطر داشته باشید، دو موبایلی که یکی از ویژگی های اصلی و خاص آنها این بود که علاوه بر نمایشگر اصلی یک صفحه نمایش e-ink ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۸ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

احتمالاً تلفن های هوشمند یوتافون ۱ و ۲ را به خاطر داشته باشید، دو موبایلی که یکی از ویژگی های اصلی و خاص آنها این بود که علاوه بر نمایشگر اصلی یک صفحه نمایش e-ink را نیز در پشت بدنه شان جای داده بودند.

تا به امروز کمپانی های کمی تمایل داشته اند تا از ایده ی یوتافون در طراحی اسمارت فون هایشان بهره بگیرند، اما چند وقت پیش شایعاتی منتشر گشت که یک شرکت چینی با اسم Oukitel نیز می خواهد راهکاری مشابه را اتخاذ نماید و حالا تصاویری از موبایل مورد بحث به اینترنت راه یافته که شنیده های قبلی را قوت می بخشند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تلفن هوشمند جدید Oukitel که ظاهراً نام Oukitel U6 را یدک می کشد، در قسمت جلویی خود نمایشگری ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰P دارد و در بخش پشتی آن نیز صفحه نمایشی دیگر از نوع e-ink (با کیفیت qHD) و با ابعاد ۴.۷ اینچ تعبیه گشته.

طراحی ظاهری محصول هم با لبه هایی گرد و فریمی فلزی تا حدی از آیفون پیروی می کند. آنطور که عکس ها نشان می دهند در قسمت پایینی دیوایس دو اسپیکر و یک پورت میکرو USB جای گرفته و گمان می رود چیپست Helio X20 از مدیاتک، که بسیار قوی نیز به حساب می آید به آن قدرت بخشد.

در مورد سایز جزئیات و مشخصه های فنی Oukitel U6 هنوز اطلاعاتی در دست نیست و باید منتظر بمانیم تا شرکت سازنده آن را به صورت رسمی معرفی کند، هر چند که دور از ذهن نیست این اتفاق در آینده ای بسیار نزدیک رخ داده و کاربران قادر باشند اسمارت فوق فوق الذکر را در دنیای واقعی تجربه نمایند.

نظر شما در رابطه با این موبایل چیست و آیا فکر می کنید تلفن های همراه اینچنینی شانسی برای موفقیت در بازار خواهند داشت؟

Oukitel-U6 (1)

Oukitel-U6 (2)

Oukitel-U6 (3)

Oukitel-U6 (4)

Oukitel-U6 (5)

Oukitel-U6 (6)

Oukitel-U6 (7)

Oukitel-U6 (8)

Oukitel-U6

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • علي
    علي | ۸ مرداد ۱۳۹۴

    واقعا عاليه، هميشه دنبال یه گوشی خاص بودم،خدا کنه شرکت HTC هم همچین گوشی بزنه

  • علی
    علی | ۸ مرداد ۱۳۹۴

    من کسی هستم که توی مترو از ایستگاه کرج تا ولیعصر حدود ۳ ساعت رفت و برگشت با موبایل مشغول کارم و در طول روز هم از موبایل استفاده میکنم. شارژ مکرر موبایل منو خسته کرده. بعضی ها رو میبینی داخل قطار کرج گوشیهاشون زدن به برق قطار و دارن شارژ میکنن. الان این گوشی اگر قیمتش مناسب باشه خیلی به کار من میاد با صفحه نمایش eink فکر کنم تعداد شارژکردن ها به یک سوم یا یک چهارم کاهش پیدا کنه. یوتافون قیمتش بالاست امیدوارم این یکی در حد وسع امثال من باشه

  • الأحـــــوازي
    الأحـــــوازي | ۸ مرداد ۱۳۹۴

    اگر توجه کنید فریمش یکم کجو کوله اس و کیفیت ساختش پایینه و مهم تر از همه کپیه کپی نمیدونم این چینی مینیا کی میخوان ی گوشی بزنن ک 100% الهام گرفته از مغز خودشون باشه، البته از ما ایرانیا خیلی بهترو جلوترو پیشرفته ترن از این لحاظ دمشون هاته

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی