ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

پرنده ها، خشمگین تر از همیشه؛ نگاهی بر بازی Angry Birds 2

بالاخره روزی که همگی منتظرش بودیم فرا رسید و انگری بردز 2 برای پلتفرم های iOS و اندروید عرضه شد. روویو روی نسخه جدید پرندگان خشمگین حساب ویژه ای باز کرده و امیدوار است که ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

بالاخره روزی که همگی منتظرش بودیم فرا رسید و انگری بردز 2 برای پلتفرم های iOS و اندروید عرضه شد. روویو روی نسخه جدید پرندگان خشمگین حساب ویژه ای باز کرده و امیدوار است که با موفقیت آن بتواند کاهش سود وحشتناکی که در سال گذشته تجربه کرد را تا حد زیادی جبران کند.

به بهانه عرضه انگری بردز 2 نگاهی داشته ایم بر این بازی تا ببینیم آیا روویو می تواند با نسخه جدید به دوران طلایی سال 2009 و زمان عرضه اولین پرندگان خشمگین بازگردد؟

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

اگر از طرفداران نسخه اولیه انگری بردز هستید، و اصلا نسخه های مسابقه ای و جورچینی آن به مذاقتان خوش نیامده، خوشحال باشید؛ چرا که انگری بردز 2 یک ریبوت درست و حسابی است و بازی را تا حد زیادی به ریشه های این فرنچایز بازگردانده.

پرنده ها همان پرنده های دوست داشتنی همیشگی اند، و دشمنان باز هم خوک های چاق و چله و بدذاتی هستند که گویا در این دنیا هیچ کاری جز سرقت تخم های این پرنده های بی نوا ندارند. بنابراین باید به آنها حق بدهیم که این قدر از دست این خوک ها عصبانی باشند.

AB 2

نخستین چیزی که در بدو ورود به بازی متوجهش می شوید، پیشرفت بازی از لحاظ گرافیکی است. خوشبختانه روویو در تصمیمی عاقلانه، بالاخره ساخت انگری بردزهای سه بعدی نه چندان جذاب را کنار گذاشته و تصمیم گرفته تا روی بهبود گرافیک دو بعدی بازی متمرکز شود.

AB 4

باید بگوییم که روویو در این زمینه کاملا موفق بوده و پویاترین محیط در سری بازی های انگری بردز را می توانیم در این نسخه ببینیم. فضای هر مرحله مثل تمام بازی های قبلی به طرز شگفت انگیزی زیبا و زنده طراحی شده. انیمیشن ها نرم تر شده اند، انفجارها هیجان انگیزتر از همیشه اند و افکت های رعد و برق و بارش باران چشم ها را می نوازند.

AB 3

در انگری بردز جدید، پیش از پرتاب می توانید مثل فیلم های سینمایی، نمایی خنده دار و بامزه از واکنش های پرنده های عصبانی و خوک های وحشت زده را در گوشه تصویر ببینید. وقتی هم که خوک ها را منفجر می کنید، می توانید از پرتاب شدن آنها به سمت صفحه و له شدنشان لذت ببرید.

اما تغییرات انگری بردز 2 فقط مختص به بخش گرافیک نیست و روویو به تغییر و تحول گیم پلی این نسخه هم توجه ویژه ای داشته. نسخه جدید تا حد زیادی به اولین نسخه پرندگان خشمگین وفادار مانده، و سعی کرده تا با ایجاد چالش های جدید و دادن آزادی عمل بیشتر به گیمر فرمول های موفقیت بازی نخست را در این نسخه هم تکرار کند.

AB Boss

برای اولین بار در سری بازی های پرندگان خشمگین، در این نسخه با استیج های چندگانه مواجه هستید. بدین معنی که مراحل طولانی تر شده اند و با منفجر کردن اولین قلعه خوک ها، باید به سراغ استیج بعد و قلعه بعدی بروید تا مرحله به اتمام برسد. هر چند مرحله یکبار هم باید در یکی از استیج ها با باس مرحله روبرو شوید.

AB 7

هر چه در بازی پیشروی می کنید، تعداد استیج های هر مرحله بیشتر شده و از بین بردن تمام خوک ها به کار سخت تری تبدیل می شود. انتخاب پرنده ها در انگری بردز 2 به دست خودتان سپرده شده و همین مورد بازی را چالش برانگیزتر از نسخه های قبلی قرار داده، چرا که حالا باید پرنده ها را برای پرتاب در استیج های متعدد پیش رویتان اولویت بندی کنید.

AB 6

البته یک سری قدرت های جدید هم به بازی اضافه شده که با خرج کردن الماس ها بدست می آیند و می توانید با کمک آنها مرحله را ساده تر به اتمام برسانید. یکی از جذاب ترین آنها، اردک های طلایی هستند که مثل بمب خوشه ای بر سر و روی خوک ها می ریزند و تقریبا کل صحنه را با خاک یکسان می کنند.

مُد Arena که نخستین بار در Angry Birds Epic مطرح شد هم دوباره در انگری بردز 2 بازگشته و می توانید در آن برای برنده شدن جوایز هفتگی روویو با دیگر رقبای آنلاین خود مسابقه بدهید.

با توجه به کاهش سود 73 درصدی روویو در سال 2014، استودیوی فنلاندی در انگری بردز 2 سیاست رندانه ای را برای وادار کردن گیمر به پرداخت درون برنامه ای در پیش گرفته.

هر بار که مرحله ای را ببازید، برای بازگشت مجدد سه راه دارید: یا الماس هایتان را خرج کنید، یا بیش از پانزده دقیقه منتظر بنشینید و یا مجبور به تماشای ویدئوهای تبلیغاتی کسالت آور شوید. البته بازی در نهایت شما را مجبور به خرید الماس خواهد کرد.

AB 8

در انتها باید گفت که انگری بردز هر چه که باشد، باز هم انگری بردز است و به هیچ وجه نمی توان در برابر بازی کردنش مقاومت کرد. تغییرات صورت گرفته در گیم پلی و گرافیک را می توان قابل قبول دانست، اما نباید از انگری بردز 2 انتظار همان تحولی را داشته باشیم که نسخه اولیه آن در بازی های موبایل به وجود آورد.

انگری بردز 2 در خوشبینانه ترین حالت یک بازی معمولی است، اما با وجود تجربه ای تکراری، باز هم سرگرم کننده است و می تواند در هفته های آینده انتخاب اول شما برای پر کردن اوقات فراغتتان باشد.

همانطور که می دانید، انگری بردز 2 برای پلتفرم ویندوزفون منتشر نخواهد شد؛ اما برای تجربه آن در iOS و اندروید می توانید از لینک های پایین صفحه استفاده کنید.

برای آشنایی با محیط بازی هم توصیه می کنیم که تماشای تیزر تبلیغاتی انگری بردز 2 را از دست ندهید.

Angry Birds 2

Angry Birds 2

سازنده: Rovio قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 86 / 68 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • امیر علی
    امیر علی | ۲۸ آذر ۱۳۹۴

    ببخشید من تو صفحه ی لود شدن هستم اما می پره از اول چی کار کنم?

  • پارسا باخدا
    پارسا باخدا | ۵ آذر ۱۳۹۴

    جواب بده زودتر من مریض هستم آی شکمم درد میکنه من وقت ندارم آیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی شکمم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی