ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

یاهو از اپلیکیشنی جدید با نام Livetext رونمایی کرد

اگر چه دیگر این روزها مردم کمتر از مسنجر یاهو استفاده می کنند اما این کمپانی بزرگ سعی دارد تا باز هم با شیوه ای خاص، مردم را به یکدیگر متصل کند. Livetext که فردا ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

اگر چه دیگر این روزها مردم کمتر از مسنجر یاهو استفاده می کنند اما این کمپانی بزرگ سعی دارد تا باز هم با شیوه ای خاص، مردم را به یکدیگر متصل کند. Livetext که فردا از طریق آیتونز برای دانلود در دسترس خواهد بود، شیوه ای متفاوت برای ارسال پیام ها از طریق تلفن های همراه است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در حقیقت، نه می شود آن را گفتگوی تصویری دانست و نه می توان آن را گفتگوی متنی به حساب آورد. برای شروع یک مکالمه، دوربین جلوی تلفن همراه شما، تصویر صورت شما را دریافت می کند و در همین حال، شما باید مشغول تایپ شوید. هیچ صدایی در این میان رد و بدل نخواهد شد!

اگر کیبورد را به سمت بالا هدایت کنید، مکالمه به صورت عادی انجام خواهد شد و دیگر خبری از دوربین نیست. همچنین لازم به ذکر است که تا دو طرف مکالمه نپذیرند، دوربین ها فعال نخواهند شد و طبیعتا تصویر یک شخص برای دیگری فرستاده نمی شود.

Livetext کاملا بدون صدا خواهد بود و هیچ راهی برای ارسال صدا از طریق اپلیکیشن وجود ندارد. Arjun Seti، مدیر محصولات یاهو دلیل جالبی برای ممنوعیت صدا دارد: «ما می خواهیم ارتباطات احساسی بیافرینیم. ما می خواهیم مطمئن شویم که به سرعت هر چه تمام تر وارد یک مکالمه خواهید شد».

ویدیوها و همچنین تمامی نوشته ها، پس از اینکه دو طرف، مکالمه را ترک کنند به طور کل پاک خواهد شد و داده ای باقی نخواهد ماند. این اپلیکیشن، ماه گذشته برای کاربرانی در تایلند و هنگ کنگ در دسترس بود اما حالا قرار است به صورت رسمی در آیتونز منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • رضا
    رضا | ۸ مرداد ۱۳۹۴

    imo همینه تقریبا اما با صدا هست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی