ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اطلاعات جدید از موبایل گلکسی J2 در بنچمارک GFXBench

بنچمارک GFXBench انجام گرفته روی موبایل گلکسی J2 حاوی اطلاعات جدیدی در مورد این محصول است که با جزئیات منتشر شده قبلی در این رابطه فرق می کند. براساس جدیدترین اطلاعات لو رفته در این رابطه، دستگاه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۹ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۶

بنچمارک GFXBench انجام گرفته روی موبایل گلکسی J2 حاوی اطلاعات جدیدی در مورد این محصول است که با جزئیات منتشر شده قبلی در این رابطه فرق می کند. براساس جدیدترین اطلاعات لو رفته در این رابطه، دستگاه مورد بحث دارای یک نمایشگر 5.7 اینچی است که احتمال می رود یک اینچ کمتر از این میزان باشد.

مشخصات این تلفن هوشمند پیشتر روی سایت هندی واردات و صادرات Zauba انتشار یافت، که نشان می داد، J2 دارای یک صفحه نمایش 4.7 اینچی است. نکته دوم اینکه هم خانواده های این موبایل به نام های گلکسی J1 و گلکسی J5 به ترتیب دارای نمایشگرهای 4.3 و 5 اینچی هستند که با در نظر داشتن این موضوع، وجود موبایلی با نمایشگر 4.5 الی 4.7 اینچی در میانه این دو چندان هم بعید به نظر نمی رسد و محتمل تر از نمایشگر 5.7 اینچی است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

در پایان هم باید بگوییم که تراکم پیکسلی یک نمایشگر 5.7 اینچی qHD با رزلوشن 540 در 960 پیکسل برابر با 193ppi خواهد بود که این مساله چندان عقلانی به نظر نمی رسد و در نتیجه می توان اینطور نتیجه گرفت که ابعاد صفحه نمایش موبایل مورد بحث در بازه ای بین 4.5 تا 4.7 اینچ قرار خواهد داشت.

از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای این دستگاه می توان به چیپست اگزینوس 3475 با پردازنده چهار هسته ای 1.3 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Mali-T720 اشاره کرد. یک گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی نیز امکانات آن را در بخش ذخیره سازی تشکیل می دهند که از این میزان در حدود 4.3 گیگابایتش برای کاربر قابل استفاده خواهد بود.

یک دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی در قسمت پشت بدنه این محصول و یک دوربین 2 مگاپیکسلی در قسمت جلوی آن خودنمایی می کند که برای برقراری تماس های تصویری و گرفتن سلفی سودمند واقع می شود و در کنار آن، اندروید 5.1.1 نیز از قبل روی دستگاه بارگذاری شده است.

ناگفته نماند که سامسونگ هنوز هم این موبایل را معرفی نکرده اما پیش بینی می شود که تا آن موقع، زمان زیادی باقی نمانده باشد.

j-a

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • فرید
    فرید | ۹ مرداد ۱۳۹۴

    بله ! باز هم شاهد طراحی تکراری سامسونگ هستیم :))
    یعنی گوشی 300 تومنیش با 1 تومنیش تو طراحی هیچ فرقی نداره ! یه کم خلاقیت به خرج بده بد نیست :|

  • saeed-nz
    saeed-nz | ۹ مرداد ۱۳۹۴

    الان هرکی میبینی یکی از همین اسباب بازیا دستشونه میگی گوشیت چیه میگه گلسکی!!!!

    وای خدای من الان متوجه شدم فکر کرد QHDصفحش الان میخونم نوشته qHD اونم ۵.۷ اینچ اونم با طراحی تکراریه حال بهم زن،ملتم کشته مردش گوشیت چیه؟ من یه فبلت گلسکی دارم ۵.۷ اینج صفحشه از گوشی تو بهتره کلی امکانات داره،یارو سرتاپاشم نگاه میکنی دوزار نمیارزه مثل گوشیش

  • saeed-nz
    saeed-nz | ۹ مرداد ۱۳۹۴

    خداییش بدون تعصب الان این طراحیش چه فرقی با مدلای چهار سال پیش سامسونگ داره،چه فرقی با گلکسی اس داره،خداییش اینو به هر کی نشون بدی میگه گلکسی ace یا اسه
    ترولا دیگه جون خودتون از سونی که اینهمه طرحهای مختلف داره ایراد نگیرین
    یعنیا این سامسونگ مثل یه یارویی میشناسم هر وقت میبینیش همون لباس چند سال پیششو پوشیده سامسونگم زحمت طراحی بخودش نمیده فقط یکم اندازشو بزرگ کوچیک میکنه میده بسرون

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی