ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

شیائومی در ماه های پیش رو یک تبلت ویندوزی معرفی خواهد کرد [شایعه]

بر طبق گفته های یکی از تحلیل گران شناخته شده ی دنیای اسمارت فون ها در چین، کمپانی شیائومی قصد دارد در آینده ای نزدیک یک تبلت مبتنی بر ویندوز ۱۰ را تولید و روانه ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۹ مرداد ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

بر طبق گفته های یکی از تحلیل گران شناخته شده ی دنیای اسمارت فون ها در چین، کمپانی شیائومی قصد دارد در آینده ای نزدیک یک تبلت مبتنی بر ویندوز ۱۰ را تولید و روانه ی بازار سازد.

همانطوری که دیروز نوشتیم، بازار تبلت ها در حال حاضر شرایط مطلوبی ندارد و روندی نزولی را طی می کند. به همین علت کمپانی چینی مورد بحث نیز مدتی است که از ارائه ی یک محصول جدید در این زمینه سر باز زده، اما حالا شواهد می گویند این وضعیت قرار است دچار تغییر گردد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

آخرین باری که شیائومی تبلت تازه ای را رونمایی کرده باز می گردد به سال ۲۰۱۴ و پرده برداری از Mi Pad؛ در ماه می سال جاری نیز Lei Jun، مدیر عامل کمپانی مذکور، در پاسخ به شایعات مرتبط به عدم تمایل شرکت متبوعش به توسعه ی یک تبلت تازه، در اشتراک Weibo خود آورد که چنین مسئله ای صحت نداشته و آنها در این حوزه به شکل فعال حضورشان را حفظ خواهند نمود، هر چند که وی از برنامه ی خاصی برای آینده ی پیش رو سخن نگفته بود.

تحلیل گر چینی که شایعه اخیر را منتشر نموده، اظهار داشته که تبلت شیائومی در سه ماهه سوم سال جاری به بازار می آید و لذا معرفی آن تا پیش از انتهای ماه سپتامبر اتفاق خواهد افتاد.

گفتنیست نسخه ی تازه رابط کاربری MIUI بناست تا اندکی بیش از دو هفته ی دیگر، یعنی شانزدهم ماه آگوست رونمایی گردد و برخی منابع حدس می زنند در همین تاریخ ممکن است شاهد اولین اخبار راجع به نخستین تبلت ویندوزی شیائومی باشیم؛ هر چند که سخن به میان آوردن از دیوایسی تحت پلتفرم مایکروسافت در مراسمی که برای رونمایی رابط کاربری توسعه یافته ویژه پلتفرم موبایلی گوگل برپا شده قدری عجیب به نظر می آید.

یکی از بحث های جالب دیگر نیز اینکه باید منتظر ماند و دید شیائومی چه برنامه هایی را برای سفارشی سازی اولین محصول ویندوزی خودش دارد. آنها گجت های اندرویدیشان را از طریق رابط کاربری خاصی به شدت سفارشی سازی می کنند، ولی در مورد ویندوز چنین امری امکان پذیر نیست و دست چینی ها بسیار بسته تر خواهد بود، لذا راهکارهایشان برای منحصر به فرد نمودن محصول می تواند بسیار جالب باشد.

پرسش دیگر باقی مانده نیز اینکه، آیا شیائومی با نمایشگری کمتر از هشت اینچ، به سراغ نسخه ی موبایل ویندوز خواهد رفت و یا با نمایشگری ۸ اینچی یا بیشتر، ویندوز ۱۰ را بر می گزیند. اینها همه مواردی هستند که برای یافتن پاسخ شان ظاهراً چاره ای نداریم جز انتظار کشیدن.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • میلاد
    میلاد | ۲۲ اسفند ۱۳۹۴

    چه ربطی داره ؟ اندروید بعضی جاها خیلی خیلی بهتر عمل می کنه

  • Notam
    Notam | ۱۰ مرداد ۱۳۹۴

    سلام
    برای خرید محصولات شیاوومی میتوانید به آدرس زیر مراجعه کنید.
    Iranxiaomi.avablog.ir

  • Kiarash Manson
    Kiarash Manson | ۹ مرداد ۱۳۹۴

    به امید روزی که اندروید کاملا کنار بره و جهان با عطر ویندوز 10 پاکیزه بشه.

    • Professor_Moriarty
      Professor_Moriarty | ۱۰ مرداد ۱۳۹۴

      چرا تبلیغ منفی میکنی ؟

  • abolfazl_eslami
    abolfazl_eslami | ۹ مرداد ۱۳۹۴

    خبر جدید بیش از 14 میلیون دستگاه تو 24 ساعت به ویندوز 10 آپگرید کردند و این نشونه خیلی عالیه

مطالب پیشنهادی