ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لیست مشخصات موبایل گلکسی S5 Neo در یک سایت هلندی رویت شد

دو هفته پیش موبایلی با شماره مدل SM-G903 در سایت GFBench مورد بررسی قرار گرفت و نتایج بنچمارک انجام شده روی آن نیز منتشر گردید. چند روز قبل از آن نیز دستگاه، گواهی وای فای ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۹ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

دو هفته پیش موبایلی با شماره مدل SM-G903 در سایت GFBench مورد بررسی قرار گرفت و نتایج بنچمارک انجام شده روی آن نیز منتشر گردید. چند روز قبل از آن نیز دستگاه، گواهی وای فای را دریافت کرد. حالا این موبایل روی یک وبسایت خرده فروشی هلندی به نام Belsipel رویت شده که تایید می کند شماره مدل یاد شده متعلق به موبایل گلکسی S5 Neo بوده است.

لیست منتشر شده از مشخصات این دستگاه نشان می دهد که محصول در رنگ های مشکی، طلایی و نقره ای ارائه خواهد شد و قرار است که توسط سه اپراتور این کشور در اختیار کاربران قرار گیرد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

براساس اطلاعات منتشر شده در این لیست، گلکسی S5 Neo دارای یک نمایشگر 5.1 اینچی Super AMOLED با رزلوشن 1080 در 1920 پیکسل است و تراکم پیکسلی اش هم برابر با 432ppi خواهد بود.

این موبایل همچنین از یک چیپست 64 بیتی اگزینوس 7580 بهره می برد که یک پردازنده 1.6 گیگاهرتزی هشت هسته ای و پردازنده گرافیکی Mali-T720 را در خود جای داده.

دستگاه یاد شده همچنین از 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء بهره می برد و یک دوربین 16 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی هم برایش در نظر گرفته شده که برای برقراری تماس های تصویری و گرفتن سلفی مفید واقع می شود. یک باتری 2800 میلی آمپر ساعتی نیز تامین انرژی مورد نیاز این موبایل را بر عهده دارد و اندروید 5.1 نیز از قبل روی آن بارگذاری شده.

گلکسی S5 Neo از استاندارد ارتباطی 4G LTE Cat. 6 پشتیبانی می کند و این یعنی سرعت انتقال داده آن به لحاظ نظری برابر با 300 مگابیت بر ثانیه خواهد بود. قیمت اعلام شده برای این تلفن هوشمند هم آنطور که در سایت مذکور آمده برابر با 468 دلار است.

n-a

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • امیر
    امیر | ۱۰ مرداد ۱۳۹۴

    اخه سونی اسباب بازی قابل مقایسه با سامسونگه

  • Saeed-nz
    Saeed-nz | ۹ مرداد ۱۳۹۴

    ببخشید یادم نبود مدل بالاتر از پرچمدار سال قبل رو با دو کیگ رم رو کجای دلمون بزاریم بارابط تاچهنگ سامسونگ فکر کنم اومده با هواوی 3c رقابت کنه اخه اونم دو گیگ رم داره مشخصاتش به این میخوره خدا کنه قیمتشم بخوره

  • Saeed-nz
    Saeed-nz | ۹ مرداد ۱۳۹۴

    بابا سامسونگ همین سه تا پست پایینتر یه گوشی معرفی کردی،یارو دعره اس ۷ معرفی میکنه تازه یادش افتاده یه گوشی با اسم جدید میشه ساخت اس۵ نیو،خداییش چقدرم تغییرات داره نسبت به به اس ۵ بزارید این گوشی بیاد بعد تغییرات اینو نسبت به اس۵ با گوشی زد۳ با زد۳پلاس سونی مقایسه کنید ببینید کدوم بیشتر تغییر داشته تا دهن ترولا بسته بشه

  • AK_007
    AK_007 | ۹ مرداد ۱۳۹۴

    دیگه شورشو در آورده
    ولی اگ قیمتش پایین باشه خوبه

  • ashkan
    ashkan | ۹ مرداد ۱۳۹۴

    سامسونگ خیلی مدل میده بیرون به نظرم بهتره مدل های کمتری بده با کیفیت بهتر. چه خبره آخه!

مطالب پیشنهادی