ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس مکالمات بین المللی مخابرات از امروز در 9 استان کشور قطع می شود [به روز رسانی شده]

ظهور و رواج اپلیکیشن های پیام رسان از جمله تلگرام تاثیر قابل توجهی بر کسب و کار اپراتورهای موبایل کشور و در نهایت مخابرات داشته و شاید بتوان اینطور نتیجه گرفت که حتی نان آنها ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۹ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

ظهور و رواج اپلیکیشن های پیام رسان از جمله تلگرام تاثیر قابل توجهی بر کسب و کار اپراتورهای موبایل کشور و در نهایت مخابرات داشته و شاید بتوان اینطور نتیجه گرفت که حتی نان آنها را هم آجر کرده است.

حالا شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرده که به دنبال بی توجهی مخابرات ایران به تعیین تکلیف بدهی های خود از بامداد روز جمعه 9 مرداد، مکالمات بین المللی شرکت مخابرات ایران در برخی از استان های کشور قطع خواهد شد.

براساس گزارشات، در مرحله نخست 9 استان خراسان رضوی، هرمزگان ، آذربایجان شرقی و غربی ،اصفهان ،کردستان، فارس، گلستان و کرمانشاه مشمول این محدودیت خواهند شد و در ادامه استان های دیگر نیز به آن اضافه می گردند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

طبق اطلاعیه شرکت ارتباطات زیرساخت، علاوه بر سرویس مکالمات بین الملل، خدمات اینترنتی شرکت مخابرات ایران در 9 استان نیز با 48 ساعت تاخیر از بامداد روز یکشنبه 11 مرداد با محدودیت مواجه خواهد شد که این تاخیر با هدف جلوگیری از ایجاد اختلال در فرآیند انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری صورت گرفته است.

براین اساس، استان های بوشهر، خوزستان، خراسان رضوی، هرمزگان، ایلام، کردستان، فارس، کرمان و گیلان شامل این محدودیت ها خواهند شد.

ناگفته نماند که شرکت ارتباطات زیرساخت پهنای باند مورد نیاز برای ارایه خدمات در تمام حوزه ها را فراهم ساخته و مشترکان شرکت مذکور می توانند برای برقراری ارتباطات مورد نیاز خود در حوزه مکالمات بین الملل از خدمات سایر اپراتورها نظیر ایرانسل، رایتل و همراه اول بهرمند شده و در حوزه خدمات اینترنت نیز به سایر تامین کنندگان رجوع کنند.

 

به روز رسانی:

شرکت ارتباطات زیر ساخت در پی انتشار اطلاعیه ذکر شده در بالا مبنی بر محدویت ارایه خدمات در حوزه مکالمات بین الملل و سرویس های اینترنتی شرکت مخابرات ایران در 11 استان کشور و پیگیری مکرر شرکت های مخابراتی استانی و نیز پیشنهاد  مدیرعامل شرکت مخابرات ایران مبنی بر ارایه طرح تازه ای برای پرداخت بدهی ها، اعلام نموده که به دستور وزیر ارتباطات و  فناوری اطلاعات و نیز تلاش حداکثری برای جلوگیری از قطع ارتباط مشترکان با مهلت دوباره برای بررسی پیشنهادهای تازه مخابرات ایران موافقت کی کند.
شرکت ارتباطات زیرساخت، امیدوار است که شرکت مخابرات ایران بتواند با پاسخگویی مناسب به تعهدات خود مانع از اقداماتی از این دست شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۱۰ مرداد ۱۳۹۴

    یکی این مخابرات و خاموش کنه
    تعهد داده که سرویس هاشو گسترش بده ، همین چند وقت پیش گفت دیگه تلفن ثابت رو ارائه نمیده ، بابا بکشین بیرون از ملت حق انحصاریتون رو بردارین فیلترینگتون رو هم بردارین بزارین اینترنت بین المللی باشه و مردم بتونند از هر شرکتی و با هر سرعتی میخوان بگیرن

    پیشگامان تو تهران بهترین سرعت نت رو داره مثل اینکه فیبر نوری رو از بالای تیر برق ها تو استانای دیگه داشت رد میکرد جلوشو گرفتند خب بزارین هرکسی هر طور میتونه اینترنت ارائه بده فقط محدودیت محدودیت محدودیت

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی