ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل بعدی موبایل موتورولا دروید مجهز به تکنولوژی شارژ بیسیم خواهد بود

علیرغم برخی شایعات منتتشر شده قبلی، در مراسم هفته گذشته موتورولا، خبری از یک تلفن هوشمند جدید از سری Droid نبود و در مقابل سه موبایل موتو اکس استایل، موتو اکس پلی و موتو جی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۹ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

علیرغم برخی شایعات منتتشر شده قبلی، در مراسم هفته گذشته موتورولا، خبری از یک تلفن هوشمند جدید از سری Droid نبود و در مقابل سه موبایل موتو اکس استایل، موتو اکس پلی و موتو جی (مدل سال 2015) از سوی این کمپانی رونمایی گردیدند.

با این همه، مدیران این شرکت زمانی که خبر دادند موبایل موتو اکس پلی در آمریکا ارائه نخواهد شد، اظهار داشتند که تا اواخر امسال، «انتخاب های بیشتری» را برای مشتریان این کشور ارائه خواهند کرد که احتمالا منظور از این گفته نیز سری جدیدی از موبایل های دروید است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

پیشتر تصویری از قابل پشتی موبایلی که گفته می شد به موتورولا دروید جدید تعلق دارد در فضای مجازی منتشر گردید و حالا از شما دعوت می کنیم به دو عکس جدید توجه کنید که براساس گفته ها به پنل پشتی این محصول مربوط می شوند.

مدل جدید این اسمارت فون همچون دروید توربو که در سال گذشته رونمایی شد ظاهرا مجهز به تکنولوژی شارژ بیسیم است و این تمام اطلاعاتی است که تا به اینجای کار در مورد این محصول می دانیم.

اگر خاطرتان باشد تصویری که پیشتر در مورد پنل پشتی موبایل دروید از موتورولا منتشر گردید شباهت زیادی به قسمت پشتی موبایل موتو اکس استایل دارد هرچند بافت و الگوی ایجاد شده روی آنها با یکدیگر فرق دارد.

هنوز مشخص نشده که موبایل موتورلا دروید دقیقا در چه تاریخی رونمایی می شود در هر صورت، درست مانند مدل های قبلی، این محصول نیز به به صورت انحصاری توسط ورایزن در ایالات متحده آمریکا فروخته خواهد شد.

New-Motorola-Droid-2015-02 New-Motorola-Droid-2015-03 New-Motorola-Droid-2015-01

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • AK_007
    AK_007 | ۹ مرداد ۱۳۹۴

    از این طراحی خوشم نمیاد
    تا قبل از اینکه گوگل موتورولا رو بخره طرحاش خیلی شیک بود از اون ب بعد بچه گانه شده
    البته نکسوس6 و دروید توربو استثا هستن...

مطالب پیشنهادی