ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: زمستان در راه است

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۹ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Game of Thrones - A Telltale Games Series

ss_cee9f34bddc604cfa36659610179476c3ad6482e.600x338

اگر از طرفداران پر و پا قرص سریال Game of Thrones باشید حتما می دانید که خرداد ماه، فصل پنجم این سریال با وقایعی تکان دهنده به پایان رسید اما اگر تحمل این را ندارید که یک سال به انتظار بنشینید، سری بازی های Telltale Games که در 6 قسمت عرضه می شوند را به هیچ وجه از دست ندهید. وقایع بازی میان فصل های چهار و پنج رخ می دهد و تاکنون پنج قسمت از آن منتشر شده. قسمت ششم یا آخر احتمالا تا دو ماه دیگر عرضه خواهد شد.

Game of Thrones

Game of Thrones

سازنده: Telltale Inc قیمت: 29.99 دلار برای پی سی - 19.99 موبایل (قسمت اول رایگان) دسته بندی:
سیستم عامل: پی سی، مک، اندروید و iOS حجم: - مگابایت زبان:

Bears vs. Art

Untitled

سازنده بازی Fruit Ninja به سراغ عنوان جدیدی رفته که محوریت آن یک خرس نسبتا عصبانی اما دوست داشتنی است. بازی المان های سرعت و حرکت را با یکدیگر ترکیب می کند و عنوانی معمایی و اکشن پدید می آورد. Rory، همان خرسی است که قصد از بین بردن آثار هنری را دارد. البته او ذاتا مخالف هنر نیست، بلکه افرادی به ظاهر هنرمند، به جنگل Rory رفته اند و گالری هنری خود را در آن بنا کرده اند. بنابراین وی قصد بازپس گیری خانه اش را دارد.

Bears vs. Art

Bears vs. Art

سازنده: Halfbrick Studios قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 71.8 مگابایت زبان:

Roboto

Roboto_Layout

اگرچه ویندوزفونی ها این هفته انگری بردز ندارند، اما چندین عنوان انحصاری جذاب برای این پلتفرم منتشر شده که Roboto یکی از آنهاست. ربات کوچک داستان ما با استفاده از هاوربوردهایی که وی را در هوا معلق نگه می دارد باید مسیرهای پر فراز و نشیب بسیاری را با حضور دشمنان متنوع و گوناگون پشت سر بگذارد. اگر مراحل را با کیفیتی بالا و دقت بسیار پشت سر بگذارید، مراحل جدیدی هم برای شما باز خواهد شد تا آن ها را نیز تجربه کنید.

Roboto

Roboto

سازنده: Fenix Fire Entertainment قیمت: 0.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوزفون حجم: 45.5 مگابایت زبان:

کی میمیره؟

com.bobardo.WhoDies5

منطق بازی «کی میمیره؟» واقعا ساده است اما گیم پلی آن جذاب و دوست داشتنی است. شخصی در یک نقطه از صفحه ایستاده و سنگ بزرگی روبروی خود دارد، و اگر این سنگ را رها کند، یک یا چند نفری که در صحنه حضور دارند با آن برخورد می کنند و از بین خواهند رفت. ابتدای هر مرحله باید به سوالی که از شما پرسیده می شود پاسخ دهید. اولین شخصی که می میرد کیست؟ یا آخرین شخصی که با سنگ برخورد می کند کدام است؟ به این مسئله توجه داشته باشید که هر مرحله ممکن است سوال تغییر کند. برخی مراحل هم کاملا فریبنده اند، بنابراین به ظاهر آن توجه نکنید و بیشتر به مسیر حرکت سنگ توجه نمایید.

کی میمیره؟

کی میمیره؟

سازنده: باباردو قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 14.3 مگابایت زبان:

پی نوشت: اگر به انجام بازی Clash of Clans می پردازید، فراموش نکنید که می توانید کالکتورهای خودتان را به مدت یک هفته تنها با یک جم بوست کنید. این فرصت را از دست ندهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • erfan
    erfan | ۱ آذر ۱۳۹۴

    چرا بازی کی میمیره رو نمیاره

  • alireza
    alireza | ۹ مرداد ۱۳۹۴

    هنوز پاییز نیومدها!!!

  • m.t
    m.t | ۹ مرداد ۱۳۹۴

    تنها جمله آخر بسیار مفید بود برای من ، ممنون :)

  • سوتابایت
    سوتابایت | ۹ مرداد ۱۳۹۴

    فعلا که مشغول دانلود برنامه های ویندوز 10 ! استورش از 8 خیلی بهتر شده! بو هایی از عرضه سربالا برای ویندوز 10 میاد! امیدوارم درست باشه!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی