ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندر های رسمی Galaxy Note 5 و +Galaxy S6 Edge لو رفتند

به فاصله کمتر از ۲ هفته تا مراسم رونمایی از تلفن های هوشمند Galaxy Note 5 و +Galaxy S6 Edge، اکانت توییتری evleaks رندرهای رسمی این ۲ محصول را منتشر کرد. این ۲ فبلت قرار است روز ۱۳ ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

به فاصله کمتر از ۲ هفته تا مراسم رونمایی از تلفن های هوشمند Galaxy Note 5 و +Galaxy S6 Edge، اکانت توییتری evleaks رندرهای رسمی این ۲ محصول را منتشر کرد.

این ۲ فبلت قرار است روز ۱۳ آگوست مصادف با ۲۲ مرداد، در مراسمی در شهر نیویورک رونمایی گردند، مراسمی که سازنده آن را با طعنه «سیب بزرگ» یا The Big Apple نامگذاری کرده است.

در ادامه برای مشاهده رندر های یاد شده با دیجیاتو همراه باشید.

در مورد گلکسی اس ۶ اج پلاس گفته می شود که این تلفن هوشمند قرار است در تمام بازارهای جهانی عرضه گردد و سازنده نیز برای فروش این محصول، بودجه تبلیغاتی عظیمی را اختصاص داده است.

در مورد مشخصات این فبلت ۵.۷ اینچی نیز می دانیم که شباهت هایی با گلکسی اس ۶ اج (بررسی دیجیاتو) خواهد داشت، بطور مثال از همان سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در ساخت دوربین آن استفاده شده است.

در مورد گلکسی نوت ۵ نیز گفته می شود که سامسونگ در ساخت این فبلت از چیپست اگزینوس ۷۴۲۲ استفاده کرده و قلم S Pen آن نیز در محفظه ای در پایین سمت راست دستگاه تعبیه شده است، موردی که به دلیل خمیده نبودن کناره های نمایشگر این مدل امکان پذیر است.

تا پیش از این کاربران باید با استفاده از ناخن، قلم را تلفن هوشمند خود خارج می کردند، اما بر اساس تصاویر منتشر شده مشخص است که مکانیزم نحوه خروج قلم در مدل جدید به روش دیگری خواهد بود.

همچنین گفته می شود سازنده قصد دارد در تمام بازارهایی که پیش از این محصولات سری نوت عرضه شده اند، این مدل جدید نیز را نیز ارائه نماید. در پایان می توانید ۲ رندر منتشر شده از گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس را مشاهده نمایید.

Samsung-Galaxy-Note-5-press-render

Samsung-Galaxy-S6-edge-pres-render

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • شهاب الدین
    شهاب الدین | ۲۷ مهر ۱۳۹۴

    سلام دوستان میگم نوت ۵ازلحاظ کیفیتی بهتر یا اس۶ میخواستم یکی شو بگیرم
    راهنمایی کنید ممنونم

  • moha
    moha | ۱۶ مرداد ۱۳۹۴

    من خودم طرفدار سامسونگ هستم ولی این درست نیست هر روز یه موبایل جدید بده بیرون و موبایلی که دو روز قبلش به بازار اومده فراموش بشه. اپل و برند های دیگه تا موقعی که تغییر خیلی جذاب و مهم ندن در موبایل هاشون موبایل جدید بیرون نمیدن .اما سامسونگ هر روز موبایل جدید میده بیرون ، به نظر من این کار اشتباهه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی