ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی younity؛ اپلیکیشنی برای استریم و اشتراک گذاری فایل از رایانه در آیفون

سیستم عامل iOS ممکن است از بسیاری جهات عالی باشد، اما امکانات محدود آن برای تبادل فایل میان گجت و رایانه همیشه دردسر بزرگی برای کاربرانش بوده. با این حال اپلیکیشن هایی هستند که می توانند انجام چنین کاری ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

سیستم عامل iOS ممکن است از بسیاری جهات عالی باشد، اما امکانات محدود آن برای تبادل فایل میان گجت و رایانه همیشه دردسر بزرگی برای کاربرانش بوده. با این حال اپلیکیشن هایی هستند که می توانند انجام چنین کاری را تسهیل کنند.

younity که به تازگی از مرحله بتا خارج و به خوبی عیب یابی شده، امکان دسترسی و همچنین استریم محتوای چند رسانه ای رایانه را روی آیفون و آیپد برای شما مهیا می کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

younity میان رایانه و اسمارت فون ارتباطی مستقیم ایجاد می کند، بنابراین برای تبادل فایل در اپ به هیچ عنوان نیازی به واسطه ای همچون iCloud نیست.

با اپلیکیشن یونیتی می توانید به فایل هایتان در رایانه دسترسی داشته باشید، حساب های کاربری آیتونز را برای راحتی استفاده ممزوج کنید و از طریق وای فای یا AirPrint از اسناد پرینت بگیرید.

Younity 2

استریمینگ راحت و بی دردسر یکی دیگر از مزایایی است که با نصب اپلیکیشن بدست می آورید. فایل های ویدئویی، صوتی و فایل های GoPro در رایانه را می توان به کمک این اپ در آیفون و آیپد استریم کرد، به شرط آنکه نرم افزار رایانه ای یونیتی را در پی سی یا مک خود نصب کرده باشید.

یونیتی اشتراک گذاری فایل ها را هم به کار آسانی تبدیل کرده. به کمک این اپلیکیشن قادرید تصاویر موجود در رایانه را با یک کلیک در اپ اینستاگرام به اشتراک بگذارید، آنها را در Camera Roll آیفون ذخیره کرده یا در اپلیکیشن هایی مثل VSCO Cam برای ویرایش باز کنید.

تمام مواردی که گفتیم را هم می توانید با دوستانتان به صورت P2P به اشتراک بگذارید. امکان چت تا اتمام رد و بدل کردن فایل ها هم برای شما مهیا شده. یونیتی به طور کاملا رایگان در اپ استور برای دانلود قرار گرفته و یکی از برترین اپلیکیشن ها برای تبادل آسان فایل میان iOS و رایانه محسوب می شود. توصیه می کنیم تجربه آن را از دست ندهید.

younity

younity

سازنده: .Entangled Media Corp قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 34.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • amir
    amir | ۱۰ مرداد ۱۳۹۴

    ghand shekan vadash ax android rahat tar peyda mishe man progile ovpn az iphone be android enteghal midam kafie barnameye open vpn sipder ro ba openvpn berizi tamOome!!;D

    • kamyab
      kamyab | ۱۰ مرداد ۱۳۹۴

      خیلی روش فوق العاده ای هست،با vpn spider اشنا نبودم.ممنون دوست خوبم

  • kamyab
    kamyab | ۱۰ مرداد ۱۳۹۴

    من ایپد دارم و از سیستم اپل خیلی خوشم میاد به جز این حرکتش که تبادل فایل رو اینقدر محدود کرده و‌همچنین قند شکن به راحتی واسش پیدا نمی شه

مطالب پیشنهادی