ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای تازه آیفون، افزایش ضخامت آن را تایید می کنند

رندرهای تازه‌ ای برای آیفون های نسل بعدی فاش شده اند که اطلاعات جالبی از این موبایل را در اختیارمان می گذارند و ممکن است تایید کننده تئوری هایی باشد که پیش از این درباره ...

شهریار نوبهار
نوشته شده توسط شهریار نوبهار | ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

رندرهای تازه‌ ای برای آیفون های نسل بعدی فاش شده اند که اطلاعات جالبی از این موبایل را در اختیارمان می گذارند و ممکن است تایید کننده تئوری هایی باشد که پیش از این درباره آیفون های آینده گفته می شد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این رندرها توسط  uSwitchUK و OnLeaks افشا شده و گفته می شود که یکی از تولید کنندگان شخص ثالث قاب های آیفون این اطلاعات را در اختیار منابع مذکور قرار داده است. ادعا شده که اپل به طور مستقیم طرحی ساده برای تولیدکنندگان قاب ها ارسال کرده و رندرهای لو رفته نیز برگرفته از همان طرح ها هستند.

rsz_iphone_6s_leak_steve_3_632x304x32_expand

تصاویر افشا شده بیانگر آن هستند که اپل احتمالا ضخامت نسل بعدی آیفون را بیشتر خواهد کرد تا از بروز اتفاقاتی مانند خم شدن دستگاه که در آیفون های کنونی شاهد بودیم، جلوگیری به عمل آورد. بدین ترتیب ضخامت آیفون 6 اس از 6.9 به 7.1 میلی متر و آیفون 6 اس پلاس هم از 71. به 7.3 میلی متر افزایش خواهد یافت.

rsz_iphone_6s_steve_leak_9_632x304x32_expand

این تغییر می تواند برای کاربران آیفون 6 اس خبر خوشایندی باشد چرا که احتمالا در این نسخه، دیگر خبری از برآمدگی زشت دوربین آیفون در نسخه 6 فعلی نخواهد بود.

rsz_iphone_6s_plus_leak_steve_1_632x304x32_expand

در کل می توان گفت که از نظر طراحی هر دو دستگاه شباهت های زیادی به نسل قبلی خود خواهند داشت. هر چند که انتظار می رود اپل بهبودهای زیادی در بخش فنی داده و آیفون های نسل آینده را به پردازنده های قدرتمندتر مجهز کند.

rsz_iphone_6s_plus_leak_steve_5_632x304x32_expand

با این حال مهم ترین تغییری که از نسل جدید آیفون انتظار می رود به کارگیری تکنولوژی فورس تاچ است. از روی رندرهای فاش شده نمی توان در این مورد اطلاعات چندانی به دست آورد اما بنا بر گزارش‌ های اخیر اپل تولید صفحه نمایش آیفون بعدی را آغاز کرده و شاید تا آن موقع مدارک بیشتری درباره استفاده از فورس تاچ در این موبایل را به دست بیاوریم. البته برخی منابع دیگر نیز دلیل این افزایش ضخامت اندک را، همان اضافه کردن تکنولوژی فورس تاچ به آیفون های بعدی می دانند.

rsz_iphone_6s_plus_steve_8_632x304x32_expand

rsz_iphone_6s_steve_leak_11_632x304x32_expand

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • alireza
    alireza | ۱۱ مرداد ۱۳۹۴

    مگه دیدن رندر های آیفون مهمه از اولین آیفون تا الان اصلش همه شبیه به هم دیگه

  • Safiiiii
    Safiiiii | ۱۱ مرداد ۱۳۹۴

    همين ٢ ميلي متر هم باعث افزايش حجم باطري بشه خوبه.
    در كل به نظرم برآمدگي لنز دوربين چه تو آيفون و چه تو ساير محصولات اونقدر آزاردهنده نيست و ضعف باطري خيلي خيلي بيشتر اذيت كنندست.

    • حامد
      حامد | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

      دوستان 2 میلی متر نیست! 0.2 میلی متر.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی