ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون 6c در سه ماهه دوم سال آینده میلادی عرضه خواهد شد [شایعه]

براساس گزارشی جدید، ظاهرا اپل در نظر دارد مدل جایگزین برای آیفون 5c را در سه ماهه دوم سال 2016 میلادی وارد بازار نماید. این گزارش که از سوی سایت تایوانی Digitimes ارائه گردیده به نقل ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

براساس گزارشی جدید، ظاهرا اپل در نظر دارد مدل جایگزین برای آیفون 5c را در سه ماهه دوم سال 2016 میلادی وارد بازار نماید.

این گزارش که از سوی سایت تایوانی Digitimes ارائه گردیده به نقل از منابع مطلع در صنعت نیمه رسانا نشان می دهد که نسل جدید آیفون مقرون به صرفه در سه ماهه دوم سال 2016 میلادی رونمایی خواهد شد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

البته قبل از آنکه جزئیات بیشتری را در این رابطه برایتان مطرح نماییم لازم است یادآور شویم که سایت مذکور در مورد اعلام خبر محصولات معرفی نشده، سابقه چندان خوبی ندارد و در نتیجه بهتر است که کمی با دیده تردید در مورد این اطلاعات نگریسته شود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

شایعات اولیه نشان از آن داشت که اپل نمونه مقرون به صرفه ای از آیفون را همراه با مدل های 6s و 6s Plus معرفی خواهد کرد اما جدیدترین اخبار منتشر شده حکایت از آن دارند که عرضه آیفون مقرون به صرفه تا نیمه دوم سال آینده میلادی به تعویق خواهد افتاد.

گزارش منتشر شده جدید از Digitimes با اطلاعات و شایعات به دست آمده قبلی در مورد این تلفن هوشمند که انتظار می رود با نام آیفون 6C ارائه گردد، کاملا همخوانی دارد.

گفته می شود که آیفون 6C از چیپست های مبتنی بر معماری FinFET بهره می برد که مشترکا توسط سامسونگ (با استفاده از تکنولوژی 14 نانومتری) و TSMC (با بهره گیری از تکنولوژی 16 نانومتری) تولید می شوند.

این اطلاعات همخوانی بسیار خوبی هم با شایعات قبلی در مورد چیپست A9 اپل دارد که انتظار می رود به صورت مشترک توسط سامسونگ و TSMC و با استفاده از همان تکنولوژی های یاد شده تولید گردد.

براساس گزارش Digitimes، اپل در اصل تمایل داشت آیفون 6c را به چیپی مجهز نماید که با استفاده از تکنولوژی 20 نانومتری کمپانی TSMC ساخته می شود اما در نهایت تصمیم گرفت که به فناوری جدیدتر روی بیاورد تا از قدرت پردازشی بیشتر چیپست های جدید و مصرف برق پایین آنها در محصولات خود بهره بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • shahryar
    shahryar | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

    خرید سری c اصلا منطقی نیست

  • اسمیگل
    اسمیگل | ۱۳ مرداد ۱۳۹۴

    بی معنیه اپل روال همیشگی و هوشمندانه خودشو خراب کنه. هر دو سال یه مدل جدید. هر سال بهبود مدل سال قبل. هوشمندی بهتر از این؟ اینجوری هم مثل بعضی شرکتا طرح کم نمیاره و انگ طرح تکراری روش نمیخوره (با اینکه یک در میان تکراریه) و هم وقت داره روی پرچمدار جدیدش دو سال زمان بذاره و شاهکار تولید کنه

  • محمد
    محمد | ۱۳ مرداد ۱۳۹۴

    ما ک صبر میکنیم ایفون 7بیاد تا بتونیم دست دوم فور اس بگیریم :-D

  • بابک
    بابک | ۱۳ مرداد ۱۳۹۴

    هر سال از این شایعات میشه هیچوقتم تحقق پیدا نمیکنه اپل سالی یبار اونم توی شهریور یه مدل جدید و های اند از آیفون معرفی میکنه و بس...

مطالب پیشنهادی