ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

انتشار تصاویر تلفن هوشمند ATH-AL00 از هوآوی با دوربینی منحصر به فرد

به تازگی کمپانی هوآوی تلفن هوشمندی جدید با عنوان ATH-AL00 را به سازمان TENAA در چین ارائه کرده تا مجوزهای مخابراتی لازم جهت عرضه اش در بازار را دریافت نماید و اکنون بر اساس تصاویر به بیرون ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

به تازگی کمپانی هوآوی تلفن هوشمندی جدید با عنوان ATH-AL00 را به سازمان TENAA در چین ارائه کرده تا مجوزهای مخابراتی لازم جهت عرضه اش در بازار را دریافت نماید و اکنون بر اساس تصاویر به بیرون درز یافته از آن، به نظر می رسد با محصولی از خانواده ی Honor این شرکت مواجه هستیم.

نکته ی جالب اینجاست که عکس های یاد شده سیستم دوربینی را برای اسمارت فون مورد بحث به تصویر کشیده اند که می تواند قدری در جای خود حرکت داشته و علاوه بر نقش دوربین اصلی در زمان های لازم وظیفه ی دوربین جلویی را نیز عهده دار شود. ضمناً با تکیه بر همین راهکار کمپانی سازنده توانسته ابعاد و ضخامت محصولش را نیز تا حدی کاهش دهد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

گفتنیست برای اینکه دوربین موبایل را آنلاک کرده و به آن اجازه ی حرکت دهید یک دکمه ی نسبتاً بزرگ در کنار بدنه اش تعبیه گشته، که البته گمان می رود شاید این دکمه نقش اسکنر اثر انگشت را نیز ایفا کند، ضمناً اگر مقداری دقت نماییم خواهیم دید که دکمه ی شاتر فیزیکی هم بر روی دیوایس وجود دارد.

متاسفانه سازمان TENAA بر خلاف رسم معمولش جزئیات چندانی را در مورد مشخصه های فنی تلفن هوشمند جدید چینی ها فاش نساخته، ولی حدس زده می شود با موبایلی دارای چیپست خانگی کایرین به همراه ۳ و یا ۴ گیگابایت حافظه ی رم مواجه باشیم.

هوآوی در ماه های اخیر محصولاتی را معرفی کرده که دارای دو نسخه ی مشابه بوده اند و یکی از نسخه ها ۳ گیگابایت حافظه ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی داشته و دیگری ۴ و ۳۲ گیگابایت از حافظه های یاد شده را ارائه می کرده. وجود یک نسخه ی مشابه برای ATH-AL00 با عنوان ATH-AL00H، حکایت از این امر دارد که موبایل  مذکور نیز از قاعده ی پیش تر اشاره شده پیروی خواهد نمود.

در مورد تاریخ عرضه و سایر ویژگی های دستاورد جدید چینی ها اطلاعات خاصی در دسترس نیست و برای کسب آگاهی بیشتر فعلاً چاره ای نداریم جز صبر کردن.

Huawei-ATH-AL00-Honor-phone-will-feature-slide-up-front-facing-camera (1)

Huawei-ATH-AL00-Honor-phone-will-feature-slide-up-front-facing-camera (2)

Huawei-ATH-AL00-Honor-phone-will-feature-slide-up-front-facing-camera (3)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • DR.matin
    DR.matin | ۱۳ مرداد ۱۳۹۴

    اقایون اگه زیاد فکر کنید میبینید و می گین:HONOR???? این دیگه چه اسمیه برا این 800000تومن میدم?????? برو بابا800000 تومن رو می دم به اینا:-> LG-SONY-SAMSUNG-HTC-NOKIA از این کار دست بردارید و خودتون رو به جریان تکنولوژی بگذارید

    • heydar
      heydar | ۱۷ مرداد ۱۳۹۴

      عزیز منی که تعمیر کارم خیلی بزور هواوی برا تعمیر میارن خدایی کیف میکنم از نوع اتصالاتش ولی قبول دارم پشتیبانی نرم افزاریش صفره ولی سخت افزارش خیلی با کیفیته.از سامسونک بهتره.گرچه خودم طرفداره سونی و اپلم تو نو آوری ولی شما یادت باشه همین گوشی ۸۰۰تومانی داره کاره سونی۱۵۰۰رو را انجام میده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی