ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی قصد دارد تا سال 2016 میلادی چیپست های اختصاصی خود را بسازد

شیائومی برندی است که این روزها بسیاری از کاربران به خصوص شهروندان دو کشور چین و هند با آن آشنایی کامل دارند. همانطور که پیشتر در خبرها آمده بود، این برند بار دیگر موفق شد ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

شیائومی برندی است که این روزها بسیاری از کاربران به خصوص شهروندان دو کشور چین و هند با آن آشنایی کامل دارند. همانطور که پیشتر در خبرها آمده بود، این برند بار دیگر موفق شد که نام خود را به عنوان پرفروش ترین کمپانی تولید کننده موبایل دنیا به ثبت برساند.

شرکت مذکور طی سالیان اخیر توانست با تولید دستگاه های پیشرفته با سخت افزار عالی و البته قیمت پایین، اسم و رسم خوبی برای خود دست و پا کند و در کوتاه ترین زمان ممکن بیشترین تعداد از کاربران را با خود همراه نماید.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

کمپانی مورد بحث چندی پیش با شرکت Leadcore وارد همکاری شد و حاصل این همکاری را که چیپست چهار هسته ای LC1860C بود در قالب محصول تازه ای به نام RedMi به مشتریانش عرضه کرد.

این چیپست عملکردی شبیه به اسنپدراگون 400 و 410 را از خود به نمایش می گذارد، با این همه، نمی توان گفت که با آنها برابری می کند.

البته علت اینکه شیائومی چنین چیپستی را انتخاب کرده قطعا قیمت پایین آن بوده است. حالا اما شایعاتی منتشر شده که نشان می دهد این کمپانی مشغول کار روی چیپست های اختصاصی خودش است که بر پایه معماری ARM تولید می شوند و در نظر دارد که از آن در محصولات آتی اش بهره بگیرد.

گفته می شود که سری جدید محصولات شیائومی همراه با چیپست های اختصاصی آن تا اوایل سال 2016 میلادی عرضه می گردند و براساس جدیدترین شایعات این کمپانی همه مجوزهای لازم برای جذب شریک تجاری و واگذار کردن پروسه تولید چیپ ها به آن را دریافت کرده است.

با در نظر داشتن اینکه اخیرا، این غول چینی مدیر عامل دفتر چین شرکت کوالکام (ونگ ژیانگ) را به استخدام خود درآورده، به نظر می رسد که شرکت مورد بحث فعالیت هایش را برای تولید یک محصول خاص آغاز کرده است.

اما اگر قرار باشد که شیائومی چیپست هایی نظیر آنچه هوآوی تولید می کند را بسازد، آنگاه می توان انتظار داشت که به زودی شاهد عرضه محصولاتی اقتصادی از سوی این کمپانی باشیم که صرفا با در نظر داشتن فاکتور قیمت طراحی گردیده اند و این بدان معنا خواهد بود که چیپست های شیائومی معماری ARM را به ارث خواهند برد تا هر چیز دیگری.

در پایان باید بگوییم که انتظار می رود شرکت مورد بحث عرضه دستگاه های بهره مند از چیپست های مدیاتک و کوالکام را ادامه دهد تا اطمینان حاصل کند که محصولات تولیدی اش مطابق با استانداردهای مورد انتظار از سوی کاربران هستند.

اینکه در سال آینده میلادی شاهد ورود یکی دیگر از شرکت های تولیدی کننده چینی به عرصه نیمه رسانا خواهیم بود یا خیر مساله ایست که تنها با گذشت زمان مشخص می گردد و هنوز برای اظهار نظر در این رابطه شاید کمی زود باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • Notam
    Notam | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

    سلام
    برای سفارش محصولات شیائومی با قیمتی مناسب، به آدرس زیر مراجعه فرمایید.
    iranxiaomi.avablog.ir

  • سهیل
    سهیل | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

    من گوشی mi3 از شیائومی گرفتم خیلی راضیم ازش البته شش ماه پیش خریدم کلی گشتم تا فروشگاهشو پیدا کنم که معتبر باشه ولی واقعا خوبه
    من هم فکر میکردم چون ساخت چین پس خوب نیست اما نظرم عوض شد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی