ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معرفی نسل تازه لپ تاپ های ارزان قیمت ایسر با نام Cloudbook

کمپانی ایسر نسل تازه ای از جدیدترین لپ تاپ های مبتنی بر ویندوز 10 خود را رونمایی کرد. این سری شامل دو دستگاه ارزان قیمت می شود که حداقل ظرفیت ذخیره سازی را در خود جای داده ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

کمپانی ایسر نسل تازه ای از جدیدترین لپ تاپ های مبتنی بر ویندوز 10 خود را رونمایی کرد. این سری شامل دو دستگاه ارزان قیمت می شود که حداقل ظرفیت ذخیره سازی را در خود جای داده اند و نمونه ای پایین رده از سخت افزاری را همراه دارند که غالبا در کروم بوک ها می توانید بیابید.

لپ تاپ Aspire One Cloudbook در قالب دو نسخه 11 و 14 اینچی (با رزلوشن 1366 در 768 پیکسل) عرضه می گردد و از یک چیپست Celeron اینتل با دو گیگابایت رم بهره می برد.

نوع یازده اینجی این دستگاه همراه با 16 یا 32 گیگابایت حافظه داخلی ارائه خواهد شد و مدل 14 اینچی هم همراه با حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایت در اختیار کاربران قرار می گیرد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اما هر دوی این مدل ها ضخامتی برابر با 17.9 میلیمتر دارند و خریدارانشان می توانند یک سال اشتراک رایگان نسخه شخصی آفیس 365 همراه با 100 گیگابایت تا یک ترابایت فضای ذخیره سازی در OneDrive (بسته به مدل دستگاه خریداری شده) را نیز دریافت نمایند.

البته چون این دستگاه ها همراه با ویندوز 10 عرضه می گردند می توان آنها را لپ تاپ هایی معمولی با فضای ذخیره سازی اندک خواند. در کلاود بوک ها برخلاف انواع کروم بوک امکان نصب استیم و دیگر اپلیکیشن های ویندوزی وجود دارد و کاربران آنها از این بابت مشکلی نخواهند داشت.

اما نکته جالبی که می توان در مورد این دستگاه ها دریافت زبان مشابهی است که ایسر به عنوان یکی از تولید کنندگان کروم بوک برای تولید و بازاریابی دستگاه های ویندوزی اش به خدمت گرفته.

یکی از نقاط قوت و نکات بسیار مهم در مورد کلاود بوک های ایسر قیمتشان است؛ مدل یازده اینچی Aspire One Cloudbook از این ماه با قیمت 169 دلار عرضه می گردد و نسخه 14 اینچی هم از شهریورماه با قیمت 199 دلار قابل خرید خواهد بود.

در نظر داشته باشید که با پرداخت این مبلغ قرار نیست بهترین کارایی، کیفیت ساخت یا رزلوشن نمایشگر را دریافت نمایید. نکته دیگر اینکه هدف اصلی ایسر از اعلام این قیمت کنار زدن رقبای مهمی نظیر اچ پی از بازار محصولات ارزان قیمت است.

aspire-one-cloudbook-ao1-131-right-facing-win10-1

aspire-one-cloudbook-ao1-131-side-view-1

aspire-one-cloudbook-ao1-131-straight-on-acer-wp-1

aspire-one-cloudbook-ao1-131-straight-on-win10-1

aspire-one-cloudbook-ao1-131-right-facing-acer-wp-1

aspire-one-cloudbook-ao1-131-rear-right-facing-1

aspire-one-cloudbook-ao1-131-rear-left-facing-1

aspire-one-cloudbook-ao1-131-left-facing-win10-1

aspire-one-cloudbook-ao1-131-left-facing-acer-wp-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Hadi.TJ
    Hadi.TJ | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

    نکته جالبش هم اینه که، خیلیا موقع خرید لپتاپ فقط به مشخصات رو کاغذ نگاه می کنن و سعی می کنن با پولی که دارن بیشترین رم و سی پی یو و گرافیک رو بخرن، در صورتی که بعد از خرید تازه متوجه میشن تنها چیزهایی که تو خرید لپتاپ مهمه و واقعا موثر هست، کیفیت صفحه نمایش، راحتی ترک پد و کیبرد، وزن پایین و قابلیت جابجایی بالا و باطری لپتاپ هست، نه اینکه گرافیکش 2 گیگه یا 4 گیگ...چه می دونم i5 هست یا i7...
    من که خودم به شخصه، تو رنج حدود 3 تومن، هیچ لپتاپی رو به مک بوک ایر ترجیح نمی دم، حالا اون لپتاپ هر مشخصاتی میخواد داشته باشه، تو رنج 4-4.5 هم فقط و فقط مک بوک پرو رتینا 13...

  • Hadi.TJ
    Hadi.TJ | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

    دوست عزیز فقط بحث پنل نیست...رزولوشن بالاتر، یعنی عملیات گرافیکی سنگین تر، یعنی نیاز به رم بیشتر، یعنی مصرف باطری بالاتر و و و. دلیل اینکه رو این لپتاپ رزولوشن پایین استفاده شده بیشتر این موارد هست، شما به سی پی یو نگاه کن، به دو گیگ رم نگاه کن، صفحه فول اچ دی با این مشخصات نمیسازه...

  • M o h s e n
    M o h s e n | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

    واقعا ؟!

    لینکشو داری ؟

مطالب پیشنهادی