ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتو جی 16 گیگابایتی فروش موفقی در موتو میکر داشته است

نسخه 2015 از موبایل میان رده موتو جی موتورولا هفته پیش و پس از ماه ها گمانه زنی و شایعه بالاخره رونمایی شد اما در همین بازه زمانی یک هفته ای هم می توان دریافت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

نسخه 2015 از موبایل میان رده موتو جی موتورولا هفته پیش و پس از ماه ها گمانه زنی و شایعه بالاخره رونمایی شد اما در همین بازه زمانی یک هفته ای هم می توان دریافت که تقاضا برای این محصول بیشتر از میزان عرضه آن است.

موتورولا با ارائه این محصول موفق شده که مجموعه ای از امکانات خوب را در قالب موبایلی مقرون به صرفه گرد هم بیاورد و با وجود آنکه موتو جی نتوانسته توجه علاقمندان به دستگاه های پیشرفته و به طور مشخص پرچمداران را به خود جلب کند با اقبال خوبی در میان کاربران دستگاه های ارزان قیمت روبرو شده.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همرا باشید.

همانطور که می دانید امکان شخصی سازی موتو جی توسط ابزار موتو میکر برای کاربران آن فراهم شده است؛ به این ترتیب علاقمندان به خرید آن می توانند برخی جزئیات ظاهری دستگاه را پیش از تهیه کردنش، شخصی سازی کرده و جنس بدنه دستگاه را نیز برحسب خواست خود بهینه سازی نمایند.

اما متاسفانه این امکان دیگر برای علاقمندان به خرید موتو جی 16 گیگابایتی فراهم نیست چراکه تمام موجودی موتورولا از آن به فروش رفته است.

براساس اعلام کمپانی سازنده این محصول، موتو جی 16 گیگابایتی با 2 گیگابایت رم، تماما به فروش رفته و با در نظر داشتن این مساله که از زمان معرفی اش هنوز مدت زیادی نگذشته، به نظر نمی آید که امکان خرید نسل سوم موتو جی به این زودی ها فراهم گردد.

البته همانطور که انتظارش می رفت فروش نسخه 8 گیگابایتی این موبایل که تنها یک گیگابایت رم دارد همچون مدل 16 گیگابایتی اش موفق نبود، از همین رو، آنها که از صف خرید مدل 16 گیگابایتی جا مانده اند می توانند این نسخه را سفارش دهند.

علاقمندان به خرید نسخه 2015 موتو جی علاوه بر موتو میکر می توانند آن را از سایت هایی نظیر آمازون و Best Buy هم سفارش دهند که البته باز هم باید تاکید کنیم نسخه 16 گیگابایتی از طریق هیچیک از این موارد فعلا قابل خرید نیست.

البته مجهز بودن مدل هشت گیگابایتی این محصول به درگاه کارت حافظه میکرو اس دی خبر بسیار خوبی است اما اگر عادت دارید اپلیکیشن های متنوعی را روی تلفن هوشمند خود نصب کنید باید بگوییم که در اختیار داشتن ظرفیت ذخیره سازی داخلی بیشتر، امری بسیار مهم و کلیدی برایتان خواهد بود چراکه بدون در اختیار داشتن دسترسی به روت سیستم، امکان انتقال برخی اپلیکیشن های مشخص به کارت حافظه اس دی وجود ندارد.

قیمت این موبایل از 179.99 دلار آغاز می شود که برای کاربران دستگاه های اندرویدی بسیار معقول است و موتورولا نیز به خاطر گنجاندن امکانات مناسب در آن توانسته جمع کثیری از کاربران را با خود همراه نماید.

Motorola-Moto-G-2015-Review-001

Motorola-Moto-G-2015-Review-002

Motorola-Moto-G-2015-Review-003

Motorola-Moto-G-2015-Review-004

Motorola-Moto-G-2015-Review-005

Motorola-Moto-G-2015-Review-006

Motorola-Moto-G-2015-Review-007

TI

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • حامد
    حامد | ۱۳ مرداد ۱۳۹۴

    فعلا که به بقیه چسبیده، خوبم چسبیده!

  • محمد
    محمد | ۱۳ مرداد ۱۳۹۴

    سرفیس۳

  • K1
    K1 | ۱۳ مرداد ۱۳۹۴

    سلام بچه ها بنظرتون باسابقه ای که موتورولا داره moto x style گوشی کی وارد میشه و کی تقریبا نزدیک قیمت اصلیش میشه

  • Thinkdifferent
    Thinkdifferent | ۱۳ مرداد ۱۳۹۴

    ب نظرم این بهترین گوشی میان ردست!!!ولی من عاشق moto x style شدم...
    ب نظرتون خوبه سرفس ۳ بخرم یا ی لپ تاپ خوب؟

    • Great M
      Great M | ۱۳ مرداد ۱۳۹۴

      سرفیس دستگاه فوق العاده ای هستش برای یه لپ تاپ
      ولی با تجربه ای که من دارم به عنوان تبلت نمیشه استفاده کرد و آدم باهاش راحت نیست ولی اگه لپ تاپ میخوای بخری صب کن موج ویندوز تن بیاد بعد انتخاب کن

  • BOZORG# از این ادمای تو خالی پر سر و صدا حالم ...
    BOZORG# از این ادمای تو خالی پر سر و صدا حالم ... | ۱۳ مرداد ۱۳۹۴

    یجورایی از اولش که دیدم طراحیش برام نچسب بود

مطالب پیشنهادی