ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل سال ۲۰۱۱ برند خودروی خود را در سکوت خبری به ثبت رساند

گاردین گزارش می دهد که توانسته به اسناد جدیدی از کمپانی گوگل دست پیدا کند؛ اسنادی که اذعان دارند شرکت ساکن مانتین ویو در سال ۲۰۱۱ اقدام به ثبت یک برند جدید به نام «Google Auto ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

گاردین گزارش می دهد که توانسته به اسناد جدیدی از کمپانی گوگل دست پیدا کند؛ اسنادی که اذعان دارند شرکت ساکن مانتین ویو در سال ۲۰۱۱ اقدام به ثبت یک برند جدید به نام «Google Auto » کرده است.

منبع یاد شده خبر می دهد که این برند فرعی زمانی به ثبت رسیده که در سال ۲۰۱۱، گوگل خودروهای بدون راننده اش را از «تویوتا پریوس» به SUV های ساخته شده توسط «لکسوس» تغییر داد. گفته می شود که شماره های VIN (شماره شناسایی هر خودرو) نیز تحت برند Google Auto به ثبت رسیده. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

آنگونه که Guardian گزارش می دهد، گوگل با این کار در وهله اول خواسته تا در موارد قانونی و مشکلاتی که در پی تصادفات احتمالی روی می دهند، پای شرکای سازنده خودروی اصلی، یعنی لکسوس به میان کشیده نشود و خود گوگل بتواند به طور کلی مسئله را با اشخاص حقیقی و حقوقی حل کند. البته باید در نظر داشت که خودروی بدون راننده شرکت مذکور تا به حال در هیچ یک از تصادفاتی که داشته، مقصر شناخته نشده است.

در کنار این گزارش، اخبار دیگری نیز از خودروهای کوچک و توسعه یافته از سوی خود گوگل منتشر گشته. اکنون مشخص گردیده که نیروی محرکه تولید شده توسط موتور خودرو، به چرخ های عقب آن انتقال پیدا می کنند و باتری بکار گرفته شده در خودروهای مورد بحث نیز، نمونه های ۲۰ و ۳۰ کیلو واتی دارند. لازم به ذکر است که این اطلاعات هم از میان اسنادی که گاردین به آنها دست یافته، مشخص گردیده اند.

همانگونه که پیشتر نیز خبر داده بودیم، شرکت ساکن مانتین ویو در ماه ژوئن بالاخره خودروهای بدون راننده و کوچک خود را به خیابان های ایالت کالیفرنیا آورد و توانست یک قدم رو به جلو به سوی تجاری سازی محصولاتش بردارد. باید دید اکنون که این خودروها به شکل عمومی در خیابان های ایالت یاد شده رفت و آمد می کنند، ایمنی آنها چگونه خواهد بود و آیا باز هم می توان گفت که در هیچ یک از تصادفات مقصر نبوده اند یا خیر. در هر صورت، تحلیلگران نیز پیش از این پیشبینی نموده اند که خودروهای بدون راننده احتمالا تا سال ۲۰۲۰ به بازار خواهند رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امین
    امین | ۱۳ مرداد ۱۳۹۴

    قابل توجه اپل دوستان محترم که بعدها نیان بگن گوگل از رو ماشین اپل تقلید کرده. سال حدود چهارسال پیش ثبت کرده.

مطالب پیشنهادی