ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کنفرانس الکترونیک آرتز در گیمزکام 2015

شب گذشته مایکروسافت توانست کنفرانسی موفق برگزار کرده و بازی های بسیاری به نمایش بگذارد. تاکید ردموندی ها روی تعامل پی سی و اکس باکس وان بود و کاملا می توانستیم ببینیم که حسابی از ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

شب گذشته مایکروسافت توانست کنفرانسی موفق برگزار کرده و بازی های بسیاری به نمایش بگذارد. تاکید ردموندی ها روی تعامل پی سی و اکس باکس وان بود و کاملا می توانستیم ببینیم که حسابی از عرضه ویندوز 10 ذوق زده هستند.

اما دومین کنفرانس مهم گیمزکام به الکترونیک آرتز اختصاص دارد. شرکتی که طی ماه های آتی با عناوینی چون Star Wars: Battlefront و Nedd For Speed جدید حرف های بسیاری برای گفتن دارد.

احتمالا بیشترین تاکید الکترونیک آرتز روی استار وارز و نید فور اسپید خواهد بود و مثل همیشه بخشی هم به بازی های ورزشی اختصاص خواهد یافت اما امیدهای مان را برای دیدن تریلری جدید از Mass Effect: Andromeda از دست نمی دهیم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اندرو ویلسون، مدیرعامل الکترونیک آرتز مراسم را آغاز می کند و اخبار خوشی برای حاضرین دارد. هر کسی که در نمایشگاه حاضر باشد می تواند Star Wars: Battlefront را با در سه مد مختلف بازی کند.

NF3

مارکوس نیلسون، از استودیو سازنده ی نید فور اسپید روی صحنه آمده تا تریلری جدید از نید فور اسپید را به نمایش بگذارد.

Mirrors Edge 1

متاسفانه الکترونیک آرتز محتوای جدیدی از گیم پلی برای نمایش ندارد اما Mirror's Edge Catalyst آماده است تا با گرافیک خیره کننده اش همه را مبهوت کند.

فیت وارد ساختمانی می شود که همزمان با او، یک سرباز خارجی دیگر نیز حضور دارد. البته این سرباز از هم کیشان فیت و گروه آزادی خواه او نیست و مشخص نیست چه هدفی دارد اما هر چه که هست نقشه های فیت را با مشکل مواجه می کند. او متوجه آزمایشگاهی مخوف می شود.

NFS2

نوبت به استار وارز و نسخه اولد ریپابلیک می رسد. آپدیت جدید که به زودی منتشر خواهد شد هم مناسب مشترکین قدیمی خواهد بود و هم افراد جدیدی را به این بازی دعوت می کند تا سفر ستاره ای خود را آغاز کنند.

Star Wars 1

آپدیت جدیدی نیز برای The Sims 4 در نظر گرفته شده. اگر چه سیمز 4 در ابتدا اصلا موفق ظاهر نشد اما با بسته های مختلف، روز به روز به بازی بهتری تبدیل شد. البته اگر گیمری حرفه ای باشید احتمالا از بسته جدید Get Together هم بدتان نیاید. همانطور که از نام این بسته پیداست، هدف اصلی، دور هم کردن سیم ها کنار یکدیگر است.

PVZ2 2

اگر در انتظار Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 بودید، حالا نمایشی جذاب در حال پخش شدن است. سه کاراکتر جدید به بازی اضافه شده اند و از همه مهم تر، این نسخه را می توانید به تنهایی، به صورت دو نفره (آنلاین و آفلاین) و حتی دو نفره با هوش مصنوعی انجام دهید.

Grass Effect را به یاد دارید؟ لوگویی که در E3 2015 اولین بار دیدیم. در حقیقت Grass Effect یک ربات جدید خواهد بود که اگر بازی را پیش خرید کنید به شما هدیه داده می شود.

PVZ2 3

پاتریک سودرلاند، یکی دیگر از مدیران بالارتبه الکترونیک آرتز روی صحنه می آید. وی ایده های استودیوها را به نمایش می گذارد و مشخص نیست این تصاویری که می بینیم متعلق به کدام یک از استودیوها یا بازی های آینده الکترونیک آرتز خواهد بود.

وقتی الکترونیک آرتز از ایده های نو سخن می گوید، ناخودآگاه به یاد بازی Unravel می افتیم و هدف نیز همین است. نمایش بعدی مربوط به این عنوان خواهد بود.

Unravel 2

یارنی، شخصیت قرمز رنگ و کاموایی این بازی هر قدمی که بر می دارد، ردی از خود به جای می گذارد و این مسئله را سازندگان بازی به پاک نشدن گذشته در زندگی حال نسبت داده اند. قسمتی از کاموای یارنی همیشه روی زمین کشیده می شود و هر قدمی که وی بر می دارد، بخشی از این کاموا بر جای می ماند.

unravel 3

ریسمان های اضافه می تواند گاهی اوقات به یارنی در گذر از موانع کمک کند یا همانند طنابی وی را یاری نماید. محیط بازی فوق العاده زیباست و موزیک محلی نیز جذابیت بالایی به آن بخشیده. نمی توان برای بازی کردن Unravel انتظار کشید.

Unravel در تاریخ نامشخصی برای اکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی منتشر خواهد شد.

Star Wars BF 2

نبردهای هوایی در Star Wars: Battlefront هر روز جدی تر می شود و حالا تریلری از وسایل نقلیه جدید به نمایش در می آید. نورهای قرمز و سبز در آسمان به این سو و آن سو پرتاب می شود و سفینه ها یکی پس از دیگری منفجر می شوند. خرید Star Wars: Battlefront به نظر کاملا منطقی است. این تجربه گیم پلی بی نظیر است.

Star Wars BF

پس از نمایش های جذاب استار وارز، به سراغ فیفا 16 می رویم.

Fifa 16

همانطور که روز گذشته نیز در کنفرانس مایکروسافت به آن اشاره شد، فیفا 16 روی کنسول مایکروسافت قابلیت های ویژه ای دارد که دارندگان پلی استیشن و پی سی گیمرها از آن محرومند. بنابراین اگر می خواهید بهترین تجربه فیفا را کسب کنید بهتر است به فکر خرید نسخه اکس باکس وان باشید.

Fifa 16 2

آب و هوا، راه های جدید برای بازی کردن لیگ ها و مسابقات و همچنین فوتبال بانوان ویژگی های جدیدی هستند که الکترونیک آرتز یک بار دیگر آن ها را در خاک آلمان به اروپایی ها یادآوری می کند. خوشا به حال آلمانی ها، چرا که الکترونیک آرتز برای مردم این کشور هم محتوای خاصی آماده کرده. اگر طرفدار تیم های آلمانی هم باشید از این تغییرات و ویژگی های اضافه خشنود خواهید شد.

کنفرانس یک ساعته الکترونیک آرتز نیز با نمایش فیفا 16 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • google_user_69
    google_user_69 | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

    اسم نسخه جدید نید فور اسپید چیه؟

    • Majid6670
      Majid6670 | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

      این نسخه اسم یا عنوانی نداره و کلا Need for Speed نامیده میشه.

    • saeed
      saeed | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

      هیچ پسوندی نداره خودش تنهایی

  • Divan Greedy (아이유)
    Divan Greedy (아이유) | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

    ار نسخه old republic خیلی بیشتر از battlefront خوشم ، حیف که خیلی روش مانور نمی ده EA /

  • Divan Greedy (아이유)
    Divan Greedy (아이유) | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

    اوففففف mirror edge و فیت فوق العاده به نظر می رسن / خیلی عالی به نظر می رسه این نسخه

مطالب پیشنهادی