ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر رونمایی از Mafia III منتشر شد

هفته پیش، شرکت 2K Games اعلام نمود که Mafia III در حال ساخت است و تریلر رونمایی آن به محض شروع گیمزکام منتشر خواهد شد. به همین سبب اندکی به گذشته سفر کردیم و مروری ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۸:۲۵

هفته پیش، شرکت 2K Games اعلام نمود که Mafia III در حال ساخت است و تریلر رونمایی آن به محض شروع گیمزکام منتشر خواهد شد. به همین سبب اندکی به گذشته سفر کردیم و مروری داشتیم بر Mafia: The City of Lost Heaven که خاطرات بسیاری را برای مان زنده نمود.

نسخه سوم در سال 1968 و در شهر نیو اورلان رخ می دهد، ایالتی که طی آن سال ها اوج نژادپرستی را به نمایش می گذاشت. Lincoln Clay، شخصیت اصلی بازی نیز شخصیتی دورگه است، که گذشته ای تیره و تار دارد. دوران کودکی وی با فقر و یتیمی گذرانده می شود و در نهایت نیز به ارتش می پیوندد تا در جنگ ویتنام مشارکت کند اما در جریان این واقعه هولناک بشری و پس از آن، اتفاقات بسیاری برای لینکلن رخ می دهد.

عقده ای که از دوران کودکی همراه وی بوده، سبب می شود که لینکلن دلیل خوبی برای ورود به خانواده های مافیایی پیدا کند. او به دنبال برادرانی می گردد که جای خالی خانواده اش را پر کنند، به دنبال پدری است که به او اعتماد کند و گروه های بزرگ مافیایی این نعمت را به وی هدیه می دهند. اما داستان از جایی آغاز می شود که ایتالیایی ها به خانواده او خیانت می کنند، خانواده ای که از صمیم قلب دوست شان دارد و حالا زمان انتقام گیری است؛ انتقامی سخت از جنس آمریکایی.

Mafia III توسط استودیو Hangar 13 برای پلی استیشن 4، اکس باکس وان و پی سی ساخته می شود. 2K Games قصد دارد بازی را طی سال 2016 منتشر کند اما دقیقا مشخص نیست که چه ماه و چه روزی باید منتظر این عنوان باشیم.

IGN
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • Amin
    Amin | ۲ دی ۱۳۹۴

    :)

  • Nima
    Nima | ۲ دی ۱۳۹۴

    :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی