ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

جاده های خشم؛ معرفی بازی Moto Racing Hero

در مسابقات موتورسواری واقعی، پیست مسابقه جای نزاع و درگیری نیست و همه مسابقه دهندگان سعی دارند که به روش جوانمردانه و اخلاقی از خط پایان گذر کنند. اما وقتی از بازی صحبت می کنیم، قوانین دنیای ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

در مسابقات موتورسواری واقعی، پیست مسابقه جای نزاع و درگیری نیست و همه مسابقه دهندگان سعی دارند که به روش جوانمردانه و اخلاقی از خط پایان گذر کنند.

اما وقتی از بازی صحبت می کنیم، قوانین دنیای واقعی دیگر دست و پاگیر نیست. در بازی موتورسواری Moto Racing Hero می توانید به هر روش خشن و ناجوانمردانه ای که به ذهنتان می رسد برای برنده شدن در مسابقات متوسل شوید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

سبک مبارزه موتورها را الکترونیک آرتز با عناوین Road Rash پایه گذاری کرد؛ بازی هایی که در آن می توانستید با زنجیر و باتوم و چماق از موتورسوارانی که قصد سبقت از شما را داشتند پذیرایی کنید.

3

Moto Racing Hero نیز تقریبا همان سبک و سیاق را دنبال می کند، با این حال در مبارزات جاده ای آن به سلاح های گرم تأکید بیشتری شده و دیگر خبری از چماق و زنجیر و باتوم نیست.

بازی به صورت تک نفره هم قابل انجام است، هر چند که در حالت مالتی پلیر می توانید لذت بیشتری ببرید.

Moto Racing Hero شاید از لحاظ گرافیکی وضعیت چندان جالبی نداشته باشد، اما در عوض یکی از معدود بازی های موبایلی است که در آن موتورهای واقعی لایسنس شده و قابل شخصی سازی را می بینید.

2

طبق قرارداد کافه بازار با شرکت ناشر بازی، از این پس می توانید پرداخت های درون برنامه ای بازی (برای خرید آیتم های قدرتی و موتورهای جدید) را به صورت ریالی هم پرداخت کنید.

بنابراین اگر هوس موتورسواری به سرتان زده، بد نیست که سری به مسابقات پرخطر Moto Racing Hero و گیم پلی سریع و پر زد و خوردش بزنید.

Moto Racing Hero

Moto Racing Hero

سازنده: VSUN قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 15.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • erfaan
    erfaan | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

    بازی به شدت مزخرفی بود

  • mahdi
    mahdi | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

    از حجمش معلومه چه بازیه ردیفیه

مطالب پیشنهادی