ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

در بازی No Man’s Sky بیش از 18 تریلیون سیاره قابل اکتشاف وجود دارد

از بدو رونمایی در مراسم بهترین بازی سال 2013 تاکنون، No Man's Sky توجه رسانه ای بسیاری را به سوی خود جلب کرده اما همیشه یک ابهامی در ارتباط با هدف کلی بازی وجود دارد. ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ | ۲۰:۴۵

از بدو رونمایی در مراسم بهترین بازی سال 2013 تاکنون، No Man's Sky توجه رسانه ای بسیاری را به سوی خود جلب کرده اما همیشه یک ابهامی در ارتباط با هدف کلی بازی وجود دارد. دقیقا چه باید در No Man's Sky انجام دهیم؟

این بازی به قدری بزرگ است که به گفته سازندگان اش، 5 میلیارد سال به طول می انجامد تا بشر بتواند روی تک تک سیارات آن گام نهاده و تمام جوانب بازی را ببیند. طبق بیانات استودیو بانجی، میلیون ها بازیکن Destiny طی مدتی که بازی منتشر شده، چیزی بالغ بر 2 میلیارد ساعت (چیزی کمتر از 230 هزار روز) به انجام بازی پرداخته اند اما اگر قرار باشد تنها 1 ثانیه روی هر سیاره No Man's Sky باشید، سفری 5 میلیارد ساله پیش رو دارید!

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا اطلاعاتی شگفت آور از این بازی را با شما به اشتراک بگذاریم.

زمانی که وارد No Man's Sky می شوید، به عنوان یک فضانورد در گوشه ای از کهکشان و دنیای عظیم بازی، کار خود را آغاز می کنید. هدف ساده است: تمامی بازیکنان باید از لبه خارجی این کهکشان به مرکز آن بروند. رسیدن به نقطه مرکزی شاید سال ها به طول بیانجامد و شاید هم در مدت زمان اندکی انجام شود اما در حال حاضر هیچ کس نمی داند که وقتی فضانوردان به مرکز کهکشان برسند، چه رخ خواهد داد.

در میان راه، میلیون ها سیاره قابل اکتشاف وجود دارد که می توانید با سفر به آن ها از چیزهای جدیدی که پیش از این هیچ کس ندیده پرده بردارید و آن ها را به نام خودتان ثبت کنید تا برای همیشه آن ماده، حیوان یا سیاره را با نام شما بشناسند.

Hello Games، توسعه دهندگان No Man's Sky، در حال حاضر با ارسال بات های متعدد داخل جهان بازی، سعی دارند اطلاعاتی از سیارات به دست آورند؛ حتی توسعه دهندگان هم نمی دانند چه ساخته اند و کجای آن مشکل دارد.

در E3 امسال، زمانی که شان مورای، کارگردان بازی در کنفرانس سونی حاضر شد، فضایی بی کران را به نمایش گذاشت که اگرچه پر از ستاره های کوچک و بزرگ بود، اما همه آن ها در دسترس هستند و اگر بازیکن بخواهد، می تواند وارد هر یک از آن ها شود.

در سراسر سیارات و کهکشان No Man's Sky، احزاب و گروه هایی وجود دارند که اگر بنای دشمنی با آن ها را داشته باشید، برای همیشه شما را به یاد خواهند سپرد و در هر کجای کهکشان که باشید، دشمن قسم خورده شما خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۲۸ فروردین ۱۳۹۵

    کی میاد پس؟؟؟ برای اومدنش لحظه شماری می کنم??

  • amir
    amir | ۱۵ مرداد ۱۳۹۴

    این بازی انلاینه؟آیا؟

    • smn
      smn | ۵ مهر ۱۳۹۴

      هم آنلاینه و هم آفلاین

  • _amir_a_li
    _amir_a_li | ۱۵ مرداد ۱۳۹۴

    الگوریتمی که مورای و همکارانش در Hello Games نوشته‌اند، به آن‌ها اجازه می‌دهد تا با زدن یک دکمه، هزاران سیاره با پوشش گیاهی و جانوری منحصر به فرد تولید کنند. همین موضوع باعث شده تا نحوه پیشرفت بازی و گیم پلی آن به یکی از اصلی‌ترین سوالات مخاطبین و علاقه منتقدان به این عنوان بدل شود. اینکه هدف از بازی چیست؟ هدف کشف سیارات مختلف با اکو سیستم‌های گوناگون است یا جمع آوری منابع؟‌ هدف جنگیدن و رسیدن به مرکز کهکشان است یا صلح و برقرار ماندن در یک سیاره؟

  • kayba
    kayba | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

    "آقای مورای، تعداد کل سیارات بازی برابر با ۱۸ کوانتیلیون یا به عبارتی دقیق تر ۱۸,۴۴۶,۷۴۴,۰۷۳,۷۰۹,۵۵۱,۶۱۶ خواهد بود!"
    یه لحظه نفسم بند اومد

    نقل قول مال یه سایت دیگس

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی