ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

۷۸ درصد از بازار فروش موبایل های اندرویدی ایالات متحده در تصاحب سامسونگ و ال جی قرار دارد

کمپانی آماری Kantar Worldpanel اخیراً داده هایی که از میزان فروش تلفن های هوشمند در سه ماهه دوم ۲۰۱۵ گردآوری نموده را منتشر کرده که بخشی از این داده ها حاوی اطلاعاتی قابل توجه و حائز ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

کمپانی آماری Kantar Worldpanel اخیراً داده هایی که از میزان فروش تلفن های هوشمند در سه ماهه دوم ۲۰۱۵ گردآوری نموده را منتشر کرده که بخشی از این داده ها حاوی اطلاعاتی قابل توجه و حائز اهمیت هستند.

شرکت یاد شده می گوید موبایل های اپل و پلتفرم iOS‌ در ۵ بازار اروپایی شامل کشورهای انگلستان، آلمان، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا با افزایش تقاضا روبرو بوده اند در حالیکه درخواست ها در بازار آمریکا، برای محصول و پلتفرم یاد شده روندی نزولی را در پیش گرفته است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

از سوی دیگر در سه ماهه ی منتهی به سی ام ماه ژوئن، فروش محصولات مبتنی بر اندروید بازهم در آمریکا افزایش داشته و سهام سامسونگ و ال جی نیز در این زمینه رو به فزونی گذاشته است. تحقیقات Kantar Worldpanel یادآور می شوند ۴۳ درصد کاربران آمریکایی، پلتفرم موبایلی گوگل را به این خاطر انتخاب می کنند که محصولات آن در کنار امکانات مطلوب از قیمتی مناسب نیز برخوردار هستند.

البته نباید از خاطر برد اندروید و موبایل های مرتبط به آن بیشترین کاهش تقاضا از ابتدای سال جاری میلادی را در بازار آلمان تجربه کرده اند. به نظر می رسد ساکنین قاره سبز سایز نمایشگر یکی از فاکتورهای اصلی انتخابشان بوده و با حضور آیفون ۶ پلاس در بازار به سمت تولیدات اهالی کوپرتینو سوق پیدا کرده اند.

اگر نگاهی دقیق تر به آمار و ارقام بازار ایالات متحده بیندازیم، متوجه می شویم دو برند کره ای ال جی و سامسونگ ۷۸ درصد از فروش اسمارت فون های اندرویدی این بازار را در اختیار گرفته اند که رقمی فوق العاده به حساب می آید. گفتنیست ال جی برای اولین بار موفق شده در جلب توجه کاربران از رقیب سنتی و هم میهن خود پیشی گرفته و بیش از سامسونگ در آمریکا موبایل بفروشد.

کمتر از دو هفته ی دیگر بزرگترین نام صنعت موبایل های اندرویدی، یعنی سامسونگ، احتمالاً دو فبلت جدید خود با نام های گلکسی نوت ۵ و اس ۶ اج پلاس را معرفی خواهد نمود و باید دید آیا این دو فبلت می توانند شانسی را برای دلربایی از کاربران و پیشتاز شدن مجدد برند تولید کننده شان پدید آورند یا خیر.

Kantar-2Q2015-Android-US-Europe (1)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • parsa p
    parsa p | ۱۵ مرداد ۱۳۹۴

    بابا این دیوان بچس تعصب داره رو برند مورد علاقش . بزارید هر چی میخاد بگه .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی