ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

ایسوس معرفی کرد؛ ذن فون مکس موبایلی با باتری توانمند

همانطوری که دقایقی پیش نوشتیم ایسوس امروز طی مراسمی خبر از عرضه ی چندین مدل از تلفن های هوشمند ذن فون خود در کشور هند داد. اما ماجرا به همینجا ختم نمی شود، تایوانی ها ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

همانطوری که دقایقی پیش نوشتیم ایسوس امروز طی مراسمی خبر از عرضه ی چندین مدل از تلفن های هوشمند ذن فون خود در کشور هند داد. اما ماجرا به همینجا ختم نمی شود، تایوانی ها برای هواداران شان یک خبر ویژه نیز داشتند و این خبر چیزی نبود جز یک موبایل جدید با عنوان ذن فون مکس، که با باتری توانمند و ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، قادر است در نقش پاور بانک ظاهر شده و به شارژ سایر دیوایس ها نیز بپردازد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

ذن فون مکس همانند دیگر همتای خود، ذن فون ۲ لیزر، دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.0، فلش دورنگ LED و فوکوس خودکار لیزری است و دوربین جلویی اش نیز کیفیتی ۵ مگاپیکسلی را فراهم می آورد.

شرکت سازنده آن برایش نمایشگری ۵.۵ اینچی که توسط گوریلا گلس ۴ محافظت شده را در نظر گرفته و البته در کمال تعجب حرف خاصی از رزولوشن این صفحه نمایش زده نشده.

چیپست نه چندان قدرتمند اسنپدراگون ۴۱۰ با ۲ گیگابایت حافظه رم دستاورد جدید ایسوس را قدرت می بخشند و شرکت تایوانی مورد اشاره ترجیح داده فعلا از ذکر سایر اطلاعات و قیمت ذن فون مکس خودداری نموده و تنها زمان عرضه ی آن که ماه اکتبر خواهد بود را اعلام نماید.

فراموش نکنید موبایل های میان رده ای همچون Marathon M4، از شرکت چینی Gionee، با قیمت ۲۴۰ دلار و Innos D6000 (با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، چیپست اسنپدراگون ۶۱۵ و قیمت ۲۹۰ دلار) از رقبای اصلی ذن فون مکس به حساب خواهند آمد و به یقین اجازه نخواهند داد به این راحتی ها در بازار هند عرض اندام نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Kaveh0010
    Kaveh0010 | ۲۱ مرداد ۱۳۹۴

    من آخرین مدل ایسوسو 1ماهه گرفتم با ram4 حافظه 64 cpu intel 2.3 j تو بنچمارک اتوتو 50000 اورد گفتم الکیه ولی فارغ از دوربینش که در حد میان رده است .باقی مواردش عالیه تو 45 دقیقه 60 درصد باطری 3000 پر میشه 3تا ابدیت تا حالا براش اومده به هیچ گیمی هم نه نمیگه اگه رو دوربینش کار کنه با {قیمت 1250 که من خریدم با رام ww}]چیزی از گوشیهای شاخ بازار کم نداره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی