ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مترجم مایکروسافت برای ابزارهای اندرویدی منتشر شد

مایکروسافت امروز اپلیکیشن متجرم خود را برای موبایل ها، تبلت ها و پوشیدنی های اندرویدی منتشر نمود. همین حالا می توانید از طریق گوگل پلی نسبت به اقدام این اپلیکیشن رایگان اقدام کنید و به ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

مایکروسافت امروز اپلیکیشن متجرم خود را برای موبایل ها، تبلت ها و پوشیدنی های اندرویدی منتشر نمود. همین حالا می توانید از طریق گوگل پلی نسبت به اقدام این اپلیکیشن رایگان اقدام کنید و به وسیله آن 50 گفته ها و نوشته های خود را به 50 زبان مختلف ترجمه نمایید.

اگر پیش از این با مترجم گوگل کار کرده باشید، حتما می دانید که دقت و سرعت بالا یکی از دلایل محبوبیت این سرویس است، اپلیکیشن مترجم مایکروسافت نیز در همین زمینه فوق العاده قوی است اما نسبت به رقیب گوگلی اش برتری خاصی ندارد، جز اینکه گوگل هنوز مترجم اش را برای ساعت های اندرویدی منتشر نکرده!

این اپ به دو طریق نوشتار و گفتار، به شما پاسخ می دهد. اگر بخواهید می توانید با بیان کلمه یا جمله، معادل آن را به زبان مورد نظر دریافت کنید یا اگر در محیط شلوغی هستید و شاید حتی ندانید که کلمات چگونه تلفظ می شوند، می توانید از راهکار نوشتاری بهر ببرید.

نکته جالب اینجاست که این اپلیکیشن حالا برای سیستم عامل اندروید و Android Wear منتشر شده که از تمایل روز افزون حضور مایکروسافت روی پلتفرم های رقیب حکایت دارد. Microsoft Translator روی دستگاه های اندرویدی که ورژن 4.3 و بعد از آن را دارند اجرا می شود.

Microsoft Translator

Microsoft Translator

سازنده: مایکروسافت قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 6.4 / 5.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • constantine
    constantine | ۱۶ مرداد ۱۳۹۴

    جناب نویسنده بند اول نوشته ات رو بخون:
    "مایکروسافت امروز اپلیکیشن متجرم خود را برای موبایل ها، تبلت ها و پوشیدنی های اندرویدی منتشر نمود. همین حالا می توانید از طریق گوگل پلی نسبت به اقدام این اپلیکیشن رایگان اقدام کنید و به وسیله آن ۵۰ گفته ها و نوشته های خود را به ۵۰ زبان مختلف ترجمه نمایید."
    متجرم؟؟؟
    اقدام به اقدام کنیم؟!!
    50 گفته ها و نوشته ها؟؟؟
    خدایی این چه نوشته‌ایه؟؟ تو یه بند 3 تا غلط افتضاح!انگار ویراستار ندارید تو دیجیاتو. یا شاید هم خوابه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی