ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Passport Photo ID Studio؛ اپلیکیشنی برای تهیه عکس های پرسنلی

عکس های رسمی و پرسنلی در سراسر دنیا فرمت مشخصی دارند: باید در آنها تمام رخ باشید، از پس زمینه سفید استفاده کرده و ضمنا چهره تان از هر حالتی به دور باشد. سابقا برای ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

عکس های رسمی و پرسنلی در سراسر دنیا فرمت مشخصی دارند: باید در آنها تمام رخ باشید، از پس زمینه سفید استفاده کرده و ضمنا چهره تان از هر حالتی به دور باشد.

سابقا برای گرفتن چنین عکس هایی مجبور بودیم به آتلیه های عکاسی مراجعه کنیم. اما اپلیکیشن Passport Photo ID Studio آمده تا ثابت کند با یک موبایل هم می شود تصاویر پرسنلی مناسب گرفت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

با ورود به Passport Photo ID، در ابتدا می توانید سایز عکس را مشخص کنید. سایزهای استاندارد عکس پرسنلی در بسیاری از کشورها به طور پیش فرض در اپلیکیشن قرار گرفته که ایران با سایز 4x3 هم جزء آنهاست.

هر چند اگر به دنبال سایزهای متفرقه باشید هم می توانید آن را به طور دستی و به واحد میلی متر یا اینچ در اپ وارد کنید. حالا نوبت به گرفتن عکس می رسد. پیش از انداختن عکس، اپلیکیشن شما را با یک سری نکات مهم پیش از ثبت تصاویر پرسنلی راهنمایی می کند تا بهترین عکس ممکنه را بیندازید.

Passport 1

پس از اینکه در پس زمینه ای سفید مثل یک دیوار عکستان را انداختید، چند گزینه محدود برای ویرایش در اختیارتان قرار می گیرد؛ ابزارهایی مثل چرخاندن تصویر (در صورت گرفتن عکس با دوربین سلفی)، تنظیم روشنایی و کنتراست و همچنین تنظیم زاویه سر برای اینکه عکس نهایی کج نباشد.

عکس پرسنلی شما آماده است. فقط یک مرحله باقی مانده و آن هم چاپ عکس هاست که می توانید با مراجعه به منوی پرینت، تصویر شش تایی خود را با وای فای یا بلوتوث به یک چاپگر فرستاده و عکس پرسنلی خود را تحویل بگیرید.

شاید محدودیت ابزارهای ویرایشی برای روتوش تصویر را یکی از نقص های اپلیکیشن بدانید. اما Passport Photo ID Studio یک ویرایشگر تصویر نیست و برای موارد ضروری طراحی شده. مثل اوقاتی که در یک اداره دولتی یا فرودگاه برای چند عکس پرسنلی معطل مانده اید.

Passport Photo ID را می توانید به رایگان از گوگل پلی دریافت کنید.

Passport Photo ID Studio

Passport Photo ID Studio

سازنده: Handy Apps قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 7.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی