ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نکسوس ۵ بعدی و همچنین LG G5 هر دو دارای سنسور اثر انگشت خواهند بود

طی چند ماه گذشته شاهد شایعات مختلفی بودیم که در آنها ذکر می گشت نکسوس ۵ ۲۰۱۵ و همچنین فبلت نکسوس در دست توسعه توسط هوآوی، هر دو دارای سنسور اثر انگشت خواهند بود. از ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

طی چند ماه گذشته شاهد شایعات مختلفی بودیم که در آنها ذکر می گشت نکسوس ۵ ۲۰۱۵ و همچنین فبلت نکسوس در دست توسعه توسط هوآوی، هر دو دارای سنسور اثر انگشت خواهند بود.

از سوی دیگر شواهد نشان می دهند که اندروید M به صورت بومی از سنسورهای اثر انگشت پشتیبانی می نماید و لذا دور از ذهن نیست که دیوایس های برتر و اصلی این پلتفرم یعنی موبایل های تحت برند نکسوس به حسگر یاد شده تجهیز گشته و از آن برای سرویس های مختلفی همچون خدمات پرداخت موبایلی Android Pay بهره بگیرند.

امروز و پیرو شایعات پیشین، گزارش های تازه ای از جانب منابع ساکن در کره جنوبی انتشار یافته و در آنها آمده که ال جی می خواهد ابتدا عملکرد سنسور اثر انگشت جدید خود را در نکسوس پنجی که بنا دارد راهی بازار نماید محک زده و سپس از چنین حسگری در سایر محصولات حائز اهمیتش همچون LG G5 و LG G Pro نیز استفاده کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر طبق این اخبار به نظر می رسد کمپانی کره ای مورد بحث عاقبت فاصله ی خود با بزرگان بازار را حس کرده و به منظور همسطح شدن با آنها و فراهم آوردن امکان بهره گیری از سرویس های پرداخت موبایلی تصمیم گرفته یکی از مهم ترین حسگرهای زیستی، یعنی حسگر اثر انگشت را به تولیداتش وارد نماید.

گفتنیست اپل در حال حاضر سرویس پرداخت مستقل خودش موسوم به Apple Pay را دارد و سامسونگ نیز به زودی خدمات مشابه و انحصاری را راه اندازی خواهد نمود، ولی منابع گوناگون می گویند ال جی چنین سودایی را در سر نداشته و تصمیم گرفته از سرویس پرداخت موبایلی Android Pay که به صورت مقیم در اندروید M گنجانده شده پشتیبانی نماید.

ضمناً روز گذشته شاهد به بیرون درز یافتن ویدئویی از نکسوس هوآوی بودیم که وجود سنسور اثر انگشت در این دیوایس را نیز تائید می کرد.

Korea Herald در گزارش خود از احتمال معرفی نکسوس ۵ ۲۰۱۵ در ماه اکتبر سخن به میان آورده و بر حسب همراهی همیشگی نسخه جدید اندروید با نکسوس های تازه، می توان حدس زد که اگر تاریخ مورد اشاره صحت داشته باشد اندروید M‌ نیز در همان تاریخ رسماً عرضه خواهد گشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • Yoosha
    Yoosha | ۹ شهریور ۱۳۹۴

    عاشق نکسوسم، بیصبرانه منتظرشم...

  • علیرضا
    علیرضا | ۱۶ مرداد ۱۳۹۴

    کاش LG می ساختش!نکسوس5 من که ساخت lg هست کیفیتش عالیه.

  • سینا >m
    سینا >m | ۱۶ مرداد ۱۳۹۴

    نکسوز

    به شدت منتظرتم

  • Chris
    Chris | ۱۶ مرداد ۱۳۹۴

    نکسوس 5 با اثر انگشت چه شود...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی