ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

بلک بری پاسپورت Silver Edition و استفاده از پلتفرم اندروید

ایده ساخت یک موبایل اندرویدی از سوی بلک بری، علاقه کاربران زیادی را برانگیخته و چنین حدس زده می شود که در صورت روی دادن این اتفاق، شرکت کانادایی با استقبال و تقاضای مناسبی برای موبایل ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

ایده ساخت یک موبایل اندرویدی از سوی بلک بری، علاقه کاربران زیادی را برانگیخته و چنین حدس زده می شود که در صورت روی دادن این اتفاق، شرکت کانادایی با استقبال و تقاضای مناسبی برای موبایل جدیدش رو به رو گردد.

تلفن هوشمند اندرویدی بلک بری به احتمال زیاد پیش از به پایان رسیدن سال ۲۰۱۵ به بازار خواهد رسید. البته کاربران موبایل های بلک بری و پلتفرم BlackBerry 10 اکنون نیز می توانند به تعدادی از اپلیکیشن های سیستم عامل یاد شده دسترسی داشته باشند اما رابط کاربری ارائه شده از سوی سازنده کانادایی با آنچه از سوی گوگل به دستمان می رسد، تفاوت های بسیار زیادی دارد.

حال اما تصاویر جدیدی منتشر گشته اند از نمونه جدیدی از Passport Silver Edition؛ محصولی که پیشتر نیز برایتان در موردش نوشته بودیم و ظاهری دارد تقریبا مشابه با پاسپورت که در سال گذشته معرفی شد. در این نسخه از Silver Edition، رابط کاربری آشنای اندروید مشاهده می شود و به نوعی می تواند صحت شایعات پیشین را تا حد زیادی تایید کند.

پاسپورت البته ابعادی عجیب دارد و نمی توان گفت که طرفداران پلتفرم گوگل، به سوی نسخه اندرویدی Silver Edition هجوم خواهند آورد اما در هر صورت می تواند شروعی باشد برای استفاده این برند از اندروید؛ شاید در نهایت بلک بری قید بهره گیری از کیبورد و ابعاد نامتناسب در تلفن های هوشمند خود را بزند. در ادامه این مطلب می توانید تصاویر یاد شده از Silver Edition را در هنگام اجرای اندروید ملاحظه کنید.

BlackBerry-Passport-Silver-running-Google-Android-anyone-w600

BlackBerry-Passport-Silver-running-Google-Android-anyone (1)-w600

BlackBerry-Passport-Silver-running-Google-Android-anyone (2)-w600

BlackBerry-Passport-Silver-running-Google-Android-anyone (3)-w600

BlackBerry-Passport-Silver-running-Google-Android-anyone (4)-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • مونا
    مونا | ۱۵ بهمن ۱۳۹۴

    Salam namayandegi ya markaze forushe originale blackberry passport silver adition tu paytakht ya alaedin mishnase etela bede mamnon

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۹ مرداد ۱۳۹۴

    pnhrل اگه میخواد اندروید رو وارد گوشی هاش کنه، رابط کاربری اختصاصی خودش که مبتنی بر سوایپه رو به اونا اضافه کنه. آخه یکی از بهترین ویژگی های سیستم عامل خودش همین رابط گرافیکیش بود که من واقعا طرفدارشم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی