ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

مشخصات سخت افزاری موبایل بعدی هوآوی با نام Mate 7 Plus یا Mini، فاش شدند

روز گذشته Evan Blass در یکی از توئیت های خود، تصویر موبایلی از هوآوی را به نمایش کشید که از نمایشگری بزرگ بهره می برد و حتی گفته می شد که هوآوی قصد دارد نوعی از ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

روز گذشته Evan Blass در یکی از توئیت های خود، تصویر موبایلی از هوآوی را به نمایش کشید که از نمایشگری بزرگ بهره می برد و حتی گفته می شد که هوآوی قصد دارد نوعی از تکنولوژی مشابه فورس تاچ (که در آیفون های بعدی خواهیم دید) را به این تلفن همراه بیاورد.

Blass همچنین خبر داده بود که شرکت چینی همین موبایل را در تاریخ ۱۱ شهریور ماه در نمایشگاه IFA رونمایی خواهد کرد. امروز اما رسانه های چینی خبر می دهند که تلفن همراه مورد نظر، با شماره مدل CRR-UL00 و نام Mate 7 Plus یا Mate 7 mini راهی بازار خواهد شد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تلفن همراه جدید از هوآوی در بنچمارک AnTuTu نیز مورد آزمایش قرار گرفته و اکنون می دانیم که دارای یک نمایشگر ۴.۷ اینچ با رزولوشن تمام اچ دی خواهد بود. تلفیق این اندازه از نمایشگر با رزولوشن یاد شده، چگالی ۴۹۶ پیکسل در هر اینچ را به ارمغان می آورد.

New-large-screen-Huawei-handset-coming-to-IFA

نوع چیپست این تلفن همراه نیز از سیستم-بر-چیپ های خانگی خود هوآوی به نام Kirin خواهد بود اما هنوز مدل دقیق آن مشخص نیست. صرفا می دانیم که ۸ هسته ای بوده و از پردازنده گرافیکی Mali-T624 به همراه ۳ گیگابایت رم استفاده می کند.

در بخش پشتی موبایل هم می توان یک سنسور اثر انگشت را علاوه بر یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مشاهده نمود. هوآوی برای دوربین خود از سنسور تصویر IMX278 از سونی بهره گرفته است. گفته می شود که اندروید ۵.۱.۱ نیز به شکل پیش فرض روی این تلفن همراه قرار گرفته.

تلفن همراه جدید که نامش Mate 7 mini یا Mate 7 Plus خواهد بود، از بدنه ای تمام فلزی بهره می برد و Evan Blass پیشتر خبر داده بود که از تکنولوژی فورس تاچ در آن استفاده خواهد شد که البته بعدا وی گفت که این قابلیت از تلفن همراه جدید حذف شده.

The-Huawei-Mate-7-mini-or-Mate-7-Plus-takes-a-run-through-AnTuTu (1)-w600

The-Huawei-Mate-7-mini-or-Mate-7-Plus-takes-a-run-through-AnTuTu-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • morteza
    morteza | ۱۹ مرداد ۱۳۹۴

    سلام بروبچ دارم میرم یه گوشی بگیرم به نظرتون میت 7 هوواوی رام دو گیگ یا زنفون 2 رام چهار گیگ؟

    کدوم بهتره ؟ گوشی دیگه ای حدود یک میلیون صد هست یا نه؟


    ممنون

    لطفا راهنمایی کنید دمتون گرم

    • Amir
      Amir | ۱۹ مرداد ۱۳۹۴

      آره خیلی هم هست مثلا گلکسی آلفا یا زد تری کامپکت و زد وان کامپکت و گلکسی A7 و ...

  • Karen_Mahdavi
    Karen_Mahdavi | ۱۹ مرداد ۱۳۹۴

    فکر می کنم اگر هواوی بتونه همین روند رو حفظ کنه و بتونه هم طراحی هم سخت افزار به خصوص پردازنده گرافیکی محصولاتش رو ارتقا بده و از تکنولوژی های روز که در بقیه موبایل ها استفاده میشه رو به کار بگیره رقابت در سالهای بعد از این هم خیلی فشرده تر و سخت تر میشه مخصوصا که هواوی قیمت محصولاتش نسبت محصولات هم رده کمپانی های کره ای و امریکایی کمتره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی