ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل در iOS 9، استفاده آیفون از شبکه Wi-Fi را هوشمند می کند

استفاده از Wi-Fi در آیفون به شکل هوشمندانه ای انجام نمی شود و کاربران این تلفن همراه زمانی که تحت پوشش یک شبکه Wi-Fi ضعیف قرار می گیرند و نمی توانند صفحات مختلف وب را لود کنند، باز ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

استفاده از Wi-Fi در آیفون به شکل هوشمندانه ای انجام نمی شود و کاربران این تلفن همراه زمانی که تحت پوشش یک شبکه Wi-Fi ضعیف قرار می گیرند و نمی توانند صفحات مختلف وب را لود کنند، باز هم این آیفون تمام تلاش خود را می کند تا از همان شبکه وای-فای استفاده نماید.

حال تصور کنید که به شکل ماهانه برای داشتن دسترسی به شبکه های 3G و 4G، به اپراتور خود مبالغی را نیز پرداخت می کنید و تلفن هوشمند شما نمی تواند به شکلی هوشمندانه بین شبکه وای-فای و اینترنت موبایل شما سوییچ کند.

wi-fi-assist

حال اپل iOS 9 بتا ۵ (بتای عمومی ۳) را منتشر کرده و همین ویژگی را در آیفون نیز قرار داده است. تلفن همراه مورد بحث اکنون در صورتی که بر بستر وای-فای نامناسبی قرار گرفته باشد، به شکل خودکار به سوی استفاده از داده های اپراتور سوق پیدا می کند. اپل نام این ویژگی را Wi-Fi Assist گذاشته و کاربر قادر است به انتخاب خود، آن را فعال و یا غیرفعال نماید.

در حالتی که ویژگی Wi-Fi Assist را در آیفون خود فعال کرده باشید، باز هم این تلفن همراه زمانی که می خواهد استفاده از وای-فای را کنار گذاشته و به سراغ اینترنت اپراتور موبایل برود، شما را از این موضوع به وسیله خاکستری کردن علامت Wi-Fi با خبر می نماید.

BGR
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • afshin7727
    afshin7727 | ۱۹ مرداد ۱۳۹۴

    اسکیییییییووووووووو

  • پدرام
    پدرام | ۱۹ مرداد ۱۳۹۴

    این قابلیت از اندروید 4.3 تحت نام smart network switch و از وین فون 8.1 تحت نام limited wifi connectivity policy, وجود داشته. خیلی خوبه که وارد ios هم شده، اما اینکه به صورت یک خبر خیلی خاص و قابلیتی جدید بهش پرداخته بشه، بی مورده.

  • Mojt@baa
    Mojt@baa | ۱۹ مرداد ۱۳۹۴

    ویژگی خیلی خوبیه.
    خیلی وقته توی ویندوزفون استفاده میکنم خوشحالم که به ای او اس داره میاد.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی