ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با WalkCar آشنا شوید؛ قالیچه پرنده قرن بیست و یک

کشور ژاپن هم سازندگانی مثل لکسوس دارد که در تلاش است هاوربورد را از دل فیلم های تخیلی بیرون بکشد و به واقعیت تبدیل کند و هم سازندگان دیگری که انرژی خود را روی ابداع محصولات واقع ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

کشور ژاپن هم سازندگانی مثل لکسوس دارد که در تلاش است هاوربورد را از دل فیلم های تخیلی بیرون بکشد و به واقعیت تبدیل کند و هم سازندگان دیگری که انرژی خود را روی ابداع محصولات واقع گرایانه و کاربردی تر قرار داده اند.

WalkCar یکی از این محصولات است که ظاهر و اندازه شبیه به لپ تاپ و عملکردی مشابه به Segway دارد که کاربر روی آنها ایستاده و با متمایل خود در جهات مختلف این وسیله نقلیه الکتریکی را کنترل می کند.

این ابزار به باتری لیتیومی و بدنه آلومینیومی مجهز است و توسط سازنده ای به نام Kuniako Saito توسعه داده شده است. سازنده در مورد دلیل ساخت چنین محصولی می گوید قصد داشتم وسیله نقلیه ای خلق کنم که بشود به سادگی آن را داخل کوله پشتی جا داد.

در ادامه مطلب برای مشاهده ویدیوی طرز کار این محصول با دیجیاتو همراه باشید.

این محصول برخلاف آنچه در نگاه اول از ظاهرش به نظر می رسد توان زیادی دارد و بر اساس فیلم منتشر شده از عملکردش، می توان با استفاده از آن از تپه بالا رفت، ویلچر شخصی را هل داد و حتی از مسیر های ناهموار عبور کرد.

البته باید در نظر داشت که به هر حال حفظ تعادل روی یک ابزار به این کوچکی برای همه به سادگی میسر نیست و علاوه بر آن، موتور دستگاه هم حین حرکت صدای ناهنجاری ایجاد می کند که باعث کاهش لذت سواری می شود.

عمر باتری هم مورد دیگری است که هرچند جزئیات آن اعلام نشده، اما اگر به اندازه کافی طولانی نباشد استفاده از این ابزار نمی تواند لطف چندانی داشته باشد.

شرکت Cocoa Motors قصد دارد این محصول را در سال ۲۰۱۶ و با قیمت حدود ۸۰۰ دلار به بازار عرضه کند، البته پس از جمع آوری سرمایه مورد نیاز از طریق راه اندازی کمپین روی سایت کیک استارتر.

در پایان می توانید ویدیوی معرفی این قالیچه پرنده قرن بیست و یکمی را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • عباس
    عباس | ۲۰ مرداد ۱۳۹۴

    این وسیله خوراک شیرازی هایه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی