ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا هواوی تصمیم دارد رقیبی برای Galaxy S6 Edge عرضه کند؟

بر اساس گزارشهای متعددی که تاکنون منتشر شده می دانیم که به احتمال قوی هواوی روز ۱۱ شهریور یک نسخه بزرگتر از تلفن هوشمند Mate 7 را به نام Mate 7 Plus در نمایشگاه IFA ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

بر اساس گزارشهای متعددی که تاکنون منتشر شده می دانیم که به احتمال قوی هواوی روز ۱۱ شهریور یک نسخه بزرگتر از تلفن هوشمند Mate 7 را به نام Mate 7 Plus در نمایشگاه IFA معرفی خواهد کرد.

این فبلت جدید قرار است به قابلیت های جذابی مجهز باشد که از جمله آنها می توان به فناوری ای مشابه فورس تاچ اپل اشاره کرد، اما ظاهرا این همه آن چیزی نیست که سازنده چینی برای نمایشگاه IFA در چنته دارد.

اخیرا رندری جدید به همراه تصویری از پنل نمایشگر یک موبایل توسط فردی برای سایت GizChina ارسال شده که به نظر می رسد هردو مربوط به تلفن هوشمند جدیدی از هواوی باشد، محصولی که به گفته این شخص با اسم رمز ۰۰۷ شناخته می شود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این تصاویر جزئیات چندانی را فاش نمی کنند و در آنها بخش بالایی تلفن هوشمند نمایان است که روی آن ورودی هدفون و درگاه کارت حافظه یا سیم کارت وجود دارد و بدنه دستگاه نیز احتمالا فلزی خواهد بود.

اما مهمترین خصوصیت نمایان در عکس ها که باعث بروز بحث های مختلفی بین کاربران شده این است که به نظر می رسد نمایشگر تلفن هوشمند جدید از نوع خمیده باشد.

مشکل اما اینجاست که مشخص نیست رندر گرافیکی پشت محصول را نمایش می دهد یا جلوی آن را، ضمن آنکه در تصویر منتشر شده از پنل نمایشگر نیز خمیدگی مشاهده نمی شود.

Mystery-Huawei-device (1)

در مورد اینکه تصاویر منتشر شده مربوط به Mate 7 Plus باشند هم نمی توان با اطمینان صحبت کرد، چرا که وجود درگاه حافظه یا سیم کارت در بالای دستگاه با تصاویری که پیشتر از این فبلت منتشر شده همخوانی ندارد.

این تصاویر حتی ممکن است مربوط به تلفن هوشمند بی نام و نشانی باشد که چند ماه پیش تصاویر آن منتشر شد اما تا امروز به بازار عرضه نشده است.

این همه اطلاعاتی است که در حال حاضر داریم و در نهایت باید تا انتشار جزئیات بیشتر یا رسیدن تاریخ ۱۱ شهریور صبر کنیم تا مشخص شود رقیب گلکسی اس ۶ اج، محصولی از سرزمین چین خواهد بود یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲۱ مرداد ۱۳۹۴

    این بیبشتر شبیه xiaomi me note pro هست تا هواوی.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی