ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

آب را گل نکنید؛ معرفی بازی Where’s My Water

والت دیزنی همواره یکی از ارکان مهم صنعت سرگرمی بوده؛ از انیمیشن های خاطره انگیز گرفته تا بازی های کنسولی و موبایلی جدیدش همگی در سرگرم کردن ما موفق بوده اند. Where's My Water بدون شک موفق ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

والت دیزنی همواره یکی از ارکان مهم صنعت سرگرمی بوده؛ از انیمیشن های خاطره انگیز گرفته تا بازی های کنسولی و موبایلی جدیدش همگی در سرگرم کردن ما موفق بوده اند.

Where's My Water بدون شک موفق ترین بازی این انیمیشن ساز مشهور است که در زمان عرضه به عنوان بازی سال انتخاب شد و حالا کافه بازار، به تازگی طبق قراردادی با ناشر این بازی نسخه کاملش را برای کاربران ایرانی اندروید مهیا کرده تا بتوانیم از تجربه کلیه مراحل بازی لذت ببریم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

Swampy نام قهرمان این بازی است؛ کروکودیلی سبز رنگ و دوست داشتنی که برای حمام کردن با مشکل قطعی آب مواجه شده و حسابی به دردسر افتاده.

در Where's My Water شما باید با مهندسی لوله ها، جریان آب را طوری هدایت کنید که آب تمیز و سالم به حمام زیرزمینی سوامپی برسد. ضمنا در مسیرش به فاضلاب و سموم آلوده نشده و به قول شاعر گل نشود!

Where's My Water 2

Where's My Water یک بازی فکری است و معماهایش بر مبنای قوانین فیزیک طراحی شده، بنابراین ابدا با یک بازی ساده روبرو نیستید. به غیر از سوامپی، بازی سه کاراکتر دیگر هم دارد که هر کدام داستان های خود را داشته و در مراحل متعدد بازی با آنها آشنا خواهید شد.

Where's My Water در دو نسخه عرضه شده، یکی نسخه رایگان که تعداد محدودی از مراحل را می توانید در آن تجربه کنید و دیگری نسخه کامل که بیش از 500 مرحله و قیمتی برابر با 1.99 دلار دارد.

نسخه کافه بازاری، نسخه کامل بازیست. بنابراین اگر تا حالا فرصت تجربه Where's My Water برایتان فراهم نشده، به هیچ وجه این بازی فکری خوب و چالش برانگیز را از دست ندهید.

?Where's My Water

?Where's My Water

سازنده: Disney قیمت: 1.99 دلار (نسخه کافه بازار رایگان) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 67.3 / 47.8 / 103.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • علیرضا
    علیرضا | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

    این اولین بازی بود که من روی اندروید تجربه کردم.

  • حامد
    حامد | ۲۲ مرداد ۱۳۹۴

    اب رو گل نکنید قدیم ها مردم میرفتن لب رودخونه دسشویی میکردن سهراب از اون رو گفته اب رو گل نکنید وگرنه ابی که گلالود بشه بعد چند متری رفت درست میشه.

  • آرش امیری
    آرش امیری | ۲۱ مرداد ۱۳۹۴

    از کی "پرداخت درون برنامه ای" یعنی "رایگان" ؟؟؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی