ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین تلفن هوشمند ساخت کارکنان سابق گوگل و اپل روز ۱۰ شهریور عرضه خواهد شد

پیشتر در مورد استارتاپ NextBit گفته بودیم که از کارکنان سابق گوگل، اپل، آمازون و اچ تی سی تشکیل شده و قصد دارد یک تلفن هوشمند به بازار عرضه کند. این شرکت اکنون در مصاحبه ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

پیشتر در مورد استارتاپ NextBit گفته بودیم که از کارکنان سابق گوگل، اپل، آمازون و اچ تی سی تشکیل شده و قصد دارد یک تلفن هوشمند به بازار عرضه کند.

این شرکت اکنون در مصاحبه ای با سایت Cnet تاریخ عرضه محصول خود را ۱ سپتامبر مصادف با ۱۰ شهریور اعلام کرده و در مورد آن قیمت آن نیز گفته در رنج محصولات رده بالا، یعنی چیزی بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار خواهد بود.

سازندگان در مورد این ابزار می گویند تنها به ساخت یک تلفن هوشمند خوب بسنده نکرده اند و قرار است به مرور زمان کارایی آن با هر آپدیت نرم افزاری بیشتر شود و حافظه داخلی آن نیز بوسیله خدمات ابری افزایش یابد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

Tom Moss مدیر عامل این شرکت می گوید محصولشان با دریافت این بروزرسانی ها خواهد توانست در سطح بالاتری عمل کرده و Mike Chan مسئول بخش تکنولوژی این شرکت نیز در ادامه گفته تلاش کردیم تلفن هوشمندی بسازیم که قابلیت وفق دادن خود با نیازهای کاربر را داشته باشد.

این افراد که هردو از توسعه دهندگان قدیمی و اولیه سیستم عامل اندروید هستند توضیح بیشتری در این مورد نداده اند، اما به گزارش Cnet نرم افزار محصول یاد شده در مقایسه با مواردی مثل Fire OS آمازون، آنقدرها هم با اندروید متفاوت نخواهد بود.

بر اساس گزارشهای موجود قرار است محصولات NextBit به قابلیتی شبیه به Handoff مجهز باشند تا کاربران بتوانند در حین استفاده ابزار خود را تغییر داده و بدون ایجاد اختلال ادامه فعالیتشان را روی دستگاه دیگر پی بگیرند.

البته باید گفت ارائه قابلیت هایی که سازندگان دیگر در حال حاضر به کاربرانشان عرضه می کنند برای موفقیت در بازار پر رقابت امروز کافی نخواهد بود، آن هم با در نظر گرفتن شرایط نابسامان فعلی شرکت های با سابقه ای مثل HTC و کاهش درآمدهای غول هایی مثل سامسونگ.

در بازار امروز سازندگانی مثل OnePlus وجود دارند که تلفن های هوشمند رده بالا را با قیمت های ارزان در اختیار کاربران قرار می دهند و دیگر سازندگان چینی مثل هواوی، شیائومی و ZTE نیز روز به روز در حال بلعیدن سهم بیشتری از دیگران هستند.

NextBit در چنین شرایطی نیاز دارد محصول واقعا متفاوتی عرضه کند تا بتواند از رقبا پیشی بگیرد، موردی که به نظر می رسد حداقل خود سازنده در مورد آن اطمینان داشته باشد، چرا که مدیر عامل این شرکت در مصاحبه خود اعلام کرده «تلفن هوشمند ما نمونه متفاوتی در بین محصولات رخوت انگیز و مشابه امروزی خواهد بود.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • spry
    spry | ۲۱ مرداد ۱۳۹۴

    من شنیده بودم کارمندای اپل به شرکت شون خیلی وفادار هستن و بعد بازنشستگی و یا خروج از شرکت دنبال این کار ها نمی رن

    • spry
      spry | ۲۱ مرداد ۱۳۹۴

      http://www.phonearena.com/news/UBS-survey-shows-Apple-employees-love-the-company-and-their-boss_id64902

      اینم منبع اش.

  • چیکسو
    چیکسو | ۲۱ مرداد ۱۳۹۴

    بروبچ مایکروسافت هم میرفتن یه چیز توپ میشد

  • یوتابایت
    یوتابایت | ۲۱ مرداد ۱۳۹۴

    انتظارمون ازش بالاست ها

  • Positron5
    Positron5 | ۲۱ مرداد ۱۳۹۴

    منتظر گوشی بچه های نارنجی سابق و دیجی جدید
    باشید .

    نکست ناو هم اصلا شعار سامسونگ نبود

    • Positron5
      Positron5 | ۲۱ مرداد ۱۳۹۴

      اگه گوشی رو برای سود ساختن که از همین الان شکست خورده است . بودجه هم برا تبلیغات فکر نکنم داشته باشن .
      باید دید چی طراحی کردن ..

مطالب پیشنهادی