ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تعداد بازدیدکنندگان و بهترین بازی نمایشگاه گیمزکام مشخص شد

مسئولان نمایشگاه گیمزکام، امروز گزارشی از آمار کلی این نمایشگاه منتشر کردند که حاوی اطلاعات جالبیست. از آغاز روز پنجم آگوست تا پایان نهم همین ماه، 345.000 نفر از 96 کشور مختلف از نمایشگاه بازدید ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

مسئولان نمایشگاه گیمزکام، امروز گزارشی از آمار کلی این نمایشگاه منتشر کردند که حاوی اطلاعات جالبیست. از آغاز روز پنجم آگوست تا پایان نهم همین ماه، 345.000 نفر از 96 کشور مختلف از نمایشگاه بازدید کردند که در نوع خود رکورد به حساب می آید.

این در حالیست که سال گذشته چیزی در حدود 335.000 نفر از نمایشگاه بازدید به عمل آورده بودند. لازم به ذکر است که با افزایش نرخ 5 درصدی نسبت به سال پیش، 33.200 تولیدکننده ی محتوا، در نمایشگاه حاضر بودند.

806 کمپانی از 45 کشور مختلف نیز در نمایشگاه حضور داشتند تا محصولات خود را به نمایش بگذارند و این خود نشان دهنده ی نرخ رشد 14 درصدی نسبت به گیمزکام 2014 است. از میان تمام شرکت های تولید کننده، 65 درصد از آن ها جز تولید کنندگان خارجی دسته بندی می شوند.

جالب است بدانید گیمزکام امسال در مساحتی به اندازه ی 193.000 متر مربع برگزار شد و 30.000 متر مربع فضای بیشتری در اختیار ناشران و توسعه دهندگان قرار داد. بازی محبوب Star Wars Battlefront ساخته ی شرکت الکترونیک آرتز نیز از سوی دیگر، با کسب 4 جایزه ی بهترین بازی گیمزکام، بهترین بازی کنسول پلی استیشن 4، بهترین بازی پی سی و بهترین بازی آنلاین، برنده ی نمایشگاه به شمار می رود و عنوان «مورد انتظارترین بازی خریداران» را از آن خود کرد.

نمایشگاه گیمزکام 2016 بین 17 تا 21 آگوست سال آینده ی میلادی برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Divan Greedy (아이유)
    Divan Greedy (아이유) | ۲۱ مرداد ۱۳۹۴

    شوخیتون گرفته ؟؟؟ پس لیست کامل جوایز چی شد ؟؟

مطالب پیشنهادی