ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین رندر رسمی اکسپریا +Z5 از اضافه شدن رنگ بدنه جدید خبر می دهد

مدتی پیش یک تصویر از تلفن های هوشمند سونی به نام های Xperia Z5 و Xperia Z5 Compact لو رفت که نشان می داد پرچمداران بعدی این سازنده ژاپنی در حال آماده شدن برای عرضه به بازار هستند. ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ | ۲۲:۰۷

مدتی پیش یک تصویر از تلفن های هوشمند سونی به نام های Xperia Z5 و Xperia Z5 Compact لو رفت که نشان می داد پرچمداران بعدی این سازنده ژاپنی در حال آماده شدن برای عرضه به بازار هستند.

مدتی بعد اما یک فایل UAProf روی اینترنت منتشر شد که به تلفن هوشمند Xperia Z5 Plus تعلق داشت و نشان دهنده این بود که سونی قصد دارد در کنار پرچمداران جدید، یک فبلت تازه هم ارائه کند.

این فایل هرچند جزئیات چندانی را از محصول یاد شده فاش نمی کرد، اما مهمترین نکته موجود در آن این بود که احتمالا فبلت +Z5 به نمایشگر 4K مجهز باشد.

اکنون یک رندر رسمی از محصولی با نام رمز +S70 لو رفته که به نظر می رسد مربوط به +Z5 باشد و ضمن نمایان کردن طراحی این تلفن هوشمند، از اضافه شدن یک رنگ طلایی کمرنگ جدید در کنار رنگ های همیشگی مشکلی و سفید خبر می دهد.

هرچند رندر لو رفته کیفیت چندانی ندارد، اما وجود حسگر اثر انگشت در کناره سمت راست دستگاه در آن مشخص است. در مورد مشخصات سخت افزاری نیز بر اساس فایل لو رفته می دانیم که فبلت جدید احتمالا به چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ مجهز باشد، اما برای جزئیات بیشتر لازم است تا تاریخ ۱۱ شهریور و مراسم سونی در نمایشگاه IFA منتظر بمانیم تا مشخص شود این محصول جدید در کنار پرچمداران جدید رونمایی می شود یا خیر.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا رندر لو رفته از فبلت +Sony Xperia Z5 را مشاهده فرمایید.

Sony-Xperia-S70-_Crop

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • مهمان ناخوانده
    مهمان ناخوانده | ۲۳ مرداد ۱۳۹۴

    بازم همون آش و همون کاسه...من الان که جی2 خودمو یه سه سال دیگه نگه میدارم چون واسش رقیبی نمی بینم(!)شمام همینکارو بکنید باس یه چند سال صبر کنیم یه شرکتی به مخش فشار بیاره یه چیز جدید بده بیرون

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی